Tváří jarní a letní kampaně 2015 značky Mohito se stala Slovenka Michaela Kociánová!

Tváří jarní a letní kampaně 2015 značky Mohito se stala Slovenka Michaela Kociánová!

7. února 2015, sluneční brýle, retro, jaro/léto 2015, kampaň, Mohito, trendy, žlutá, Michaela Kociánová, pouzdrové sukně, dámské šaty, šortky

Sponzorované odkazy

Co nejlépe provedená sezónní kampaň je základem každé módní značky. Své o tom ví i polská značka Mohito, a proto pro svou nejnovější kampaň sáhla po krásné topmodelce Michaele Kociánové. Michaela patří mezi nejúspěšnější modelky na Slovensku. Je taktéž historicky první Slovenkou, která předváděla pro Victoria’s Se­cret. Opakovaně se objevuje v kolekcích prvotřídních módních značek, jako jsou Dior, Versace či Dolce&Gabbana. Znát ji ovšem můžete i jako expřítelkyni Leoše Mareše nebo slavného režiséra Guye Ritchieho, mezi jehož nejslavnější filmy patří například Sbal prachy a vypadni, Podfu©k a nejnovější Sherlock Holmes: Hra stínů.

Kromě dobrých fotografií záleží i na poutavém spotu. Pro kampaň jaro/léto 2015 značky Mohito ho natočil polský filmový kameraman Kuba Kossak, který se značkou spolupracoval již dříve a to na krátkém filmu k minulé kampani podzim/zima 2014. Jeho um se zřejmě osvědčil a možná bude v jeho rukou i video k podzimní a zimní kampani tohoto roku.

A co nám vlastně samotná kampaň ukáže? Vše se odehrává na ostrově Fuerteventura, který je součástí španělských Kanárských ostrovů. Toto místo bylo vybráno z toho důvodu, že se považuje za ostrov desítek odstínů, což by se mělo v kampani odrazit. V popředí ale stále zůstává ženskost, na které značka Mohito vždy staví svůj základní kámen kolekce. Nebude to žena ledajaká. Michaela Kociánová se předváděla jako smyslná, zajímavá a tak trochu i divoká. Efekt nespoutanosti by měl být ještě k tomu podtržen žlutým Lamborghini Murcielago, u kterého Michaela pózuje.

Ženská krása by se měla řádně předvádět a značka Mohito si jeho toho vědoma. Modelka pózuje v krátkých pouzdrových sukních, sexy šortkách, minimalistických topech a síťovaných kouscích odhalujících tělo. Sbírku doplňují i tuniky košilového střihu, nepromokavé pláště z měkké tkaniny a dámské šaty. Nic by se neobešlo bez doplňků, mezi nimiž hrají hlavní roli sluneční brýleretro stylu.

Nejvíce vábící je jednoznačně barevná kombinace a potisky inspirované obrazy amerického malíře Jacksona Pollocka, kterého nezajímala kompozice, ale jen míchání rozdílných barev a jejich střídání. Soustředil se na energii a bujnost barev, které nanášel jedinečným způsobem tahů. Kolekce cítí nejsilnější energii v barvě žluté, která je přítomná i u značek Chloé, Hermes či Salvatore Ferragamo. Stylisté značky propojili kampaň ještě odstíny bílé, červené a modré.

Zdroje: www.mohito.com

Autorem článku je Hedvika F.. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu