Objevujte jaro a léto 2016 se značkou Louis Vuitton a Lightning!

Objevujte jaro a léto 2016 se značkou Louis Vuitton a Lightning!

18. únor 2016, Louis Vuitton, Louis Vuitton jaro a léto 2016, LV, Lightning, Jaden Smith

Sponzorované odkazy

Nestárnoucí a stále obdivovaná značka Louis Vuitton v čele s Nicolasem Ghesquièrem si letos opět říká o pozornost. Nejprve vyvolalo rozruch účinkování Jadena Smithe v nové dámské kampani pro jaro a léto 2016, kde ho můžeme vidět po boku modelek v sukni. Další nezvyklou hrdinkou kampaně je pak Lightning, hlavní postava kultovní videohry. Celá kampaň LV pro jaro a léto 2016 Series 4 je komponována jako triptych snímků, na kterých se podíleli Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Můžeme tak pozorovat různé pohledy na múzy nové éry, mezi které patří právě i Lightning.

Virtuální hrdinka galaxie Louis Vuitton

Jestliže Lightning neznáte ze série kultovních videoher Final Fantasy, patrně netušíte, o koho se jedná. Lightning je dívka, která se pohybuje mezi několika fantaskními světy, aby našla svou unesenou sestru. Je odvážná a silná a díky tomu dokáže zdolat nejednu překážku. A i proto si ji vybrala značka Louis Vuitton, která se letos rozhodla probádat nové vody – virtuální, aby tak opět posunula hranice. Výsledkem je tato hrdinka budoucnosti, která představuje esenci silné a sebevědomé ženy.

Lightning jako první vlaštovka nové epochy exprese

Nicolas Ghesquière vyvrací všechny pochyby o tom, zda se Lightning ke značce Louis Vuitton hodí. „Je očividné, že kolekci dominuje estetika videoher. Když uvážíme, že hrdinka má být žena, která je odvážná a jejíž činy se stanou legendárními a ona ikonou – tak je celkem nasnadě, že i virtuální postava z videohry naplňuje základní principy filosofie naší značky. Lightning je dokonalým avatárem globální, heroické ženy, která žije ve světě, kde sociální sítě a komunikace jsou již nedělitelnou součástí našich životů. Je také symbolem nové vizuální estetiky. Jak vytvořit obraz, který jde za hranice principů klasické fotografie a designu? Lightning je první vlaštovkou nové epochy exprese.“ říká Nicolas Ghesquière. Pro samotnou hlavní hrdinku však oblečení nepředstavuje víc než brnění k přežití: „Oblékání se pro radost nebo abych se někomu líbila, to jsem nikdy nezažila. Proto je to, že si mě vybrali za ambasadorku značky, trochu překvapivé.“

Foto: Louis Vuitton

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Nejnovější články

Alpine Pro pro zimu 2016

Alpine Pro pro zimu 2016

4. prosinec 2016

Vánoce již buší na dveře

Vánoce již buší na dveře

30. listopad 2016

Vánoční inspirace s F&F

Vánoční inspirace s F&F

30. listopad 2016

Zimní ladění s Bushmanem

Zimní ladění s Bushmanem

29. listopad 2016

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu