Objevujte jaro a léto 2016 se značkou Louis Vuitton a Lightning!

Objevujte jaro a léto 2016 se značkou Louis Vuitton a Lightning!

18. února 2016, Louis Vuitton, Louis Vuitton jaro a léto 2016, LV, Lightning, Jaden Smith

Sponzorované odkazy

Nestárnoucí a stále obdivovaná značka Louis Vuitton v čele s Nicolasem Ghesquièrem si letos opět říká o pozornost. Nejprve vyvolalo rozruch účinkování Jadena Smithe v nové dámské kampani pro jaro a léto 2016, kde ho můžeme vidět po boku modelek v sukni. Další nezvyklou hrdinkou kampaně je pak Lightning, hlavní postava kultovní videohry. Celá kampaň LV pro jaro a léto 2016 Series 4 je komponována jako triptych snímků, na kterých se podíleli Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Můžeme tak pozorovat různé pohledy na múzy nové éry, mezi které patří právě i Lightning.

Virtuální hrdinka galaxie Louis Vuitton

Jestliže Lightning neznáte ze série kultovních videoher Final Fantasy, patrně netušíte, o koho se jedná. Lightning je dívka, která se pohybuje mezi několika fantaskními světy, aby našla svou unesenou sestru. Je odvážná a silná a díky tomu dokáže zdolat nejednu překážku. A i proto si ji vybrala značka Louis Vuitton, která se letos rozhodla probádat nové vody – virtuální, aby tak opět posunula hranice. Výsledkem je tato hrdinka budoucnosti, která představuje esenci silné a sebevědomé ženy.

Lightning jako první vlaštovka nové epochy exprese

Nicolas Ghesquière vyvrací všechny pochyby o tom, zda se Lightning ke značce Louis Vuitton hodí. „Je očividné, že kolekci dominuje estetika videoher. Když uvážíme, že hrdinka má být žena, která je odvážná a jejíž činy se stanou legendárními a ona ikonou – tak je celkem nasnadě, že i virtuální postava z videohry naplňuje základní principy filosofie naší značky. Lightning je dokonalým avatárem globální, heroické ženy, která žije ve světě, kde sociální sítě a komunikace jsou již nedělitelnou součástí našich životů. Je také symbolem nové vizuální estetiky. Jak vytvořit obraz, který jde za hranice principů klasické fotografie a designu? Lightning je první vlaštovkou nové epochy exprese.“ říká Nicolas Ghesquière. Pro samotnou hlavní hrdinku však oblečení nepředstavuje víc než brnění k přežití: „Oblékání se pro radost nebo abych se někomu líbila, to jsem nikdy nezažila. Proto je to, že si mě vybrali za ambasadorku značky, trochu překvapivé.“

Foto: Louis Vuitton

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu