Kdo ještě nezná Pandoru?

Kdo ještě nezná Pandoru?

13. března 2016, Pandora, šperky, Thajsko, kvalita, šperkařství, řemeslo, zaměstnanci, výroba šperků, Dánsko

Sponzorované odkazy

V poslední době je velice populární značka Pandora a její originální produkty. Co však kromě toho o této šperkařské značce víme? Pokud chceme šperky dostávat, vlastnit a tvořit si sbírku, měli bychom je prozkoumat zevrubněji. Člověk si věci váží mnohem více, pokud ví, co vše za jejím vznikem stojí.

Společnost Pandora se věnuje navrhování, výrobě a prodeji moderních šperků, které se prodávají ve více než 90 zemích světa na šesti kontinentech na přibližně 9 500 prodejních místech se zhruba 1 500 koncepčními obchody, jejichž zásadami jsou jednoduchost a krása.

Pandora Production Thailand

Pandora byla založena roku 1982 a sídlí v dánském hlavním městě – v Kodani. Hnacím motorem této firmy je však Thajsko. Výrobní tým Pandora se v Thajsku věnuje řemeslným dovednostem a zručné práci každý den. Roku 2014 se zde například vyrobilo 91 miliónů šperků. Zaměstnanci získávají své znalosti v oblasti manuální práce na intenzivních školeních, které probíhají od jejich nástupu do zaměstnání až po celou kariéru v něm. Pracovníci se učí dokonce i složitým technikám, které mají někdy až stoletou tradici.

Pracoviště zaměřené na lidi

O své zaměstnance se Pandora stará i z hlediska jejich bezpečnosti, pohody a komunity. K cestě do práce jim poskytuje bezpečnou a ekologicky příznivou autobusovou dopravu, v kantýnách jim připravuje jednoduché zdravé obědy, na pracoviště funguje i obchod se smíšeným zbožím, televizní a rozhlasová stanice. Všichni zaměstnanci se mohou zúčastnit i společenských aktivit jako jsou například sportovní klání a šachy.

Vysoká kvalita společnosti Pandora

Kvalita značky však nestojí jen na odborných pracovnících. Zručnost by nestačila, kdyby nebylo výjimečných surovin. Údaje z roku 2014 potvrzují, že společnost Pandora využila 90% recyklovaných zlatých zrn a 99% recyklovaných stříbrných zrn. Pokaždé byly samozřejmě dodrženy vysoké ekologické standardy.

Více se o šperkařském řemeslu dozvíte v následujícím vi­deu:

Vize společnosti Pandora je stát se nejoblíbenější značkou šperků na světě. Svojí filozofii proto postavila na čtyřech základních pilířích, kterými jsou srozumitelnost, kompetentnost, sebedůvěra a oddanost.

Foto: Pandora

Autorem článku je Hedvika Fajkusová. Článek najdete v kategorii ostatní, ostatní a šperky a hodinky.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu