Móda s puncem pomoci - to je Louis Vuitton

Móda s puncem pomoci - to je Louis Vuitton

8. března 2016, Louis Vuitton, Louis Vuitton pro UNICEF, UNICEF, #Makeapromise, luxusní móda, značková móda

Sponzorované odkazy

Značku Louis Vuitton není třeba představovat. Tento francouzský módní dům se stal naprostou ikonou luxusní módy, ale snaží se být mnohem víc než jen to. Spojením sil s UNICEF nám dokazuje, že značková móda může mít mnohem větší smysl, než se může na první pohled zdát.

Louis Vuitton a kampaň #Makeapromise

Dětský fond Organizace spojených národů Unicef, který je přední organizací zajišťující humanitární a rozvojovou pomoc, podepsal se společností Louis Vuitton dohodu, jejímž hlavním cílem je pomáhat nejohroženějším dětem na světě. Pomoci se tak dočkají především děti vystavené ozbrojeným konfliktům, násilí a humanitárním krizím, které mohou mít za následek nemoci či podvýživu. Louis Vuitton tak představil kampaň #MAKEAPROMISE jejímž prostřednictvím jsou získávány peníze na záchranu životů a respektování práv dětí po celém světě. Digitální kampaň byla spuštěna již v lednu letošního roku a to přímo na bienálovém plese Unicef Ball v Los Angeles.

Náramek či přívěšek, který pomůže

Jestliže i vy chcete přispět na pomoc ohroženým dětem a podpořit tak UNICEF, můžete tak učinit koupí náramku či přívěšku Silver Lockit. K dostání jsou v síti obchodů Louis Vuitton po celém světě a také na www.louisvuitton.com/lvforunicef a to po celý rok 2016. Z každého prodaného kusu poputuje hned 200USD na konto Unicefu. „Dobročinnost začíná na vlastním prahu. V zadání pro naše týmy bylo, aby navrhly jednoduchý, ale výrazný produkt, který je symbolem ochrany. Silver Lockit je inspirován nerozlomitelným stavítkovým zámkem, který v roce 1890 zkonstruoval Georges Vuitton, aby tak pomohl chránit nejvzácnější osobní věci klientů, kteří si pořídili cestovní kufry Louis Vuitton,“ vysvětluje Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton. Tato značka tak dokazuje, že LV není jen dámská móda, ale móda, která pomáhá. Francouzský módní dům se zároveň chystá apelovat na své klienty a přátele, aby pomáhali při fundraisingu i během nejrůznějších humanitárních kri­zí.

Foto: Louis Vuitton

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii módní značky a návrháři a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu