Julia Roberts v nové kampani Calzedonia

Julia Roberts v nové kampani Calzedonia

20. říjen 2018, punčochy, punčocháče, Calzedonia, Julia Roberts

Sponzorované odkazy

Juliiny punčochy – takto zákazníci z celého světa nazývají produkty značky Calzedonia. Jak je vidět, je pouto mezi hollywoodskou hvězdou Julií Roberts a italským výrobcem punčochového zboží velmi silné.

Julia nyní píše novou epizodu tohoto spojení, která se odehrává v dobře známém prostředí butiku značky Calzedonia a je plná kouzelných i zábavných okamžiků. Tentokrát herečka stráví v obchodě dokonce celou noc, obklopená svými oblíbenými punčochami a nadšená z faktu, že si může vyzkoušet jejich kompletní kolekci.

O režii nového spotu se postaral mladý hollywoodský talent Alex Richanbach. Kameramanem snímku je Daniel Moder.

Kromě projektu, na němž spolupracuje se značkou Calzedonia, se Julia Roberts vydává do dosud neprobádaných vod. Hvězda filmového plátna totiž vůbec poprvé ve své kariéře proniká do oblíbeného světa televizních seriálů. Vidět ji můžeme v 10 epizodách seriálu „Homecoming“. Tento psychologický thriller se bude vysílat od letošního listopadu exkluzivně na platformách Amazon.

Není překvapením, že hvězda takového formátu dokázala svůj talent přizpůsobit i tomuto novému prostředí. Je uznávaná napříč generacemi, oblíbená u mužů i žen. Je dokonalým ztělesněním tváře značky Calzedonia: je energická, pozitivní a za každých okolností výjimečná.

Zdroj foto: Calzedonia

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení, módní peklo, spodní prádlo a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu