Baťa a charitativní tenisky

Baťa a charitativní tenisky

14. prosince 2018, Baťa, charita, Musa, Liběna Rochová, limitovaná kolekce, tenisky

Sponzorované odkazy

Móda, která zároveň pomáhá, má vždy přidanou hodnotu. Do jednoho z charitativních projektů se před nedávnem zapojila i značka Baťa, která vyrobila osmdesát kusů originálních tenisek pro projekt Nadotek podporující prostřednictvím organizace DEBRA ČR lidi s nemocí motýlích křídel. Podílela se na něm společně s návrhářkou Liběnou Rochovou a výtvarníkem Musou, což slibuje opravdu jedinečnou podívanou.

Baťa a kolekce Nadotek

Hlavní motiv celé kolekce má na svědomí renomovaná česká designérka a vysokoškolská pedagožka Liběna Rochová a výtvarník Musa. Právě ten vytvořil černobílé motivy perokreseb, které byly následně využity v celé sérii. Vidět je můžeme na látkách z bio bavlny, batistu a krepu. „Je nám ctí, že jsme součástí této iniciativy. S Liběnou Rochovou spolupracujeme na globální úrovni již několik let a pokaždé jsou naše projekty kreativní, plodné a inspirující. Jako všechny naše projekty, i tento se zrodil spontánně. Vrhli jsme se do něj s radostí a s plným nasazením. S tímto projektem naše značka i celý tým rezonuje a souzní. I proto chceme ve spolupráci v příštím roce pokračovat,“ říká iniciátorka spolupráce značky Baťa na projektu Nadotek Jana Barbati Chadová a dodává: „Velmi si vážíme, že továrna v Dolní Němčí se do této aktivity naplno ponořila a ručně vyrobila unikátní tenisky.“

Originální produkty v limitovaném množství

Kromě ručně šitých originálních tenisek najdete v kolekci Nadotek i řadu dalších produktů. Umělci vytvořili na podporu lidí s nemocí motýlích křídel i minisérii overalů, kalhot, šatů a topů. Pokud vás však svým nápaditým designem ohromí, příliš s nákupem neotálejte – k dostání je od každého návrhu pouhých třicet kusů. K nim se však přidávají i trička ve dvou jedinečných designech, kterých půjde na pulty rovnou tisíc. „U Bati jsme měli k charitativním projektům vždy vřelý vztah, a proto jsme neváhali a výrobou bot se do projektu zapojili. Jsme rádi, že můžeme pomáhat něčemu, co má opravdu smysl a podpořit ty méně šťastné kolem nás. Zároveň jsme pyšní, že jsme dostali šanci zapojit se nejen do skvělého projektu, ale i do takto nečekaného uměleckého propojení renomované návrhářky a mladého, avšak výrazně talentovaného, umělce Musy,“ vysvětluje Ondřej Cedidla, Marketingový manažer Baťa pro Českou republiku a Slovensko.

Foto: Baťa

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii obuv.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu