Potěšení pro závislé na módě – Sisley

Potěšení pro závislé na módě – Sisley

31. prosince 2008, Sisley, Sisley Young line, Sisley Brno, United Colours of Benetton, Sisley reklama

Sponzorované odkazy

Něco málo z historie

Příběh značky Sisley se začal psát roku 1968 v Paříži. Ve srovnání s tehdejšími standardy nabízela firma revolučnější styly oblékání, které se stávaly rok od roku populárnějšími. Produkty Sisley jsou i v současnosti v perfektním souladu s nejavantgar­dnějšími trendy a zaměřují se exkluzivně na mladou generaci.

Kolekce Sisley

Každou sezónu Sisley představuje pestré kolekce pro muže, ženy i děti (Sisley Young line pro děti od 8 do 12 let), kteří sledují módu a drží krok s aktuálními trendy. Kolekce zahrnují sportovní oděvy i outfity na běžné nošení, formální a elegantní šaty, sexy spodní prádlo – v nabídce tedy naleznete kousky vhodné na nejrůznější příležitosti a pro každý okamžik dne. Všechny detaily, doplňky, barvy a materiály mají rafinovaný styl a design, který reprezentuje nejnovější i nadcházející módní trendy. Kolekce podzim/zima 2008 byla inspirována stříbrným plátnem, aby si i ti, kteří nejsou právě Hollywoodskými hvězdami, mohli vychutnat jedinečný pocit momentu na červeném koberci.

Spojení s Benettonem

Nápad na spojení s Benettonem se objevil v roce 1974, když společnost zaregistrovala potenciál Sisley a zakoupila výhradní práva k využívání názvu. V roce 1996 bylo změněno logo firmy z původního zlatavě-tmavočerveného emblému, který značku proslavil ve světě, na více elegantní a rafinovaný bílý nápis na černém podkladu. Oblečení Sisley je v České republice k dostání v obchodech italské značky United Colours of Benetton nebo v samostatném obchodě Sisley v Brně na České ulici.

Šokující reklamní kampaňě

Jedním z nesporných příčin úspěchu značky Sisley po celém světě jsou její reklamní kampaně, které bývají často kontroverzní či provokativní. Cílem těchto působivých reklam je nejenom snaha prodat produkt, ale kreativní umělci a nezávislé prodejní týmy soustředí svoje úsilí také na to, aby dosáhli image životního stylu vymykajícího se standardu.

Zdroje: www.sisley.com www.benettongroup.com

Autorem článku je Zuzana V.. Článek najdete v kategorii značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu