Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear
Sponzorované odkazy
Značka Pull and Bear vznikla v roce 1991 z podnětu španělské Inditex Group , která mimo jiné vlastní značky Zara a Bershka, jako reakce na segmentaci trhu. V té době byla poptávka po jednoduché módě se špetkou mezinárodních vlivů, která by splňovala tři základní kritéria: originální styl, nízkou cenu a vysokou kvalitu. Hnací silou Pull and Bear je snaha přiblížit módní trendy široké veřejnosti. Skupina Inditex je úspěšná jak ve Španělsku, tak v zahraničí především z toho důvodu, že dokáže odhadnout, po čem zákazníci touží. Vynikají také schopností navrhnout, vyrobit a dodat novou kolekci na jakékoliv místo za pouhé dva týdny.
Pull and Bear
Značka je určena pro mladé lidi ve věku 14 až 28 let a její kolekce jsou většinou navrženy v ležérním stylu, tak aby uspokojili generaci mládeže z měst. Nové technologie, alternativní sporty, nejnovější umělecké trendy a hudební styly představují základní zdroj inspirace. Pull and Bear klade důraz na osobitý styl a nebojí se kombinovat neměnné prvky s recyklovanými elementy z minulosti. Na mezinárodní trh se Pull and Bear podařilo proniknout především kvůli svým nekompromisně nízkým cenám, na českém trhu je k dostání od roku 2005. V současnosti existuje 400 obchodů Pull and Bear již ve 27 zemích světa. Během krátké doby dokázala expandovat tak rychle především díky své schopnosti přizpůsobovat se potřebám mladých lidí.
Jaro/léto 2009
Kampaň pro nadcházející sezónu, která se nese ve stylu prašného divokého Západu, nafotil Daniel Riera. Na fotkách, ze kterých přímo sálá horko a dusno letních dní, figuruje britský model Sam Way a modelka Joey Kirchner. Kromě oblečení a doplňků vyrábí Pull and Bear také parfémy. Vůně Pull je k dostání jak v dámské, tak pánské variantě a je stejně jako ostatní produkty firmy určena mladým nekonformním lidem, kteří prožívají život nespoutaný konvencemi.
Zdroje:
Nejnovější články
Dámské cargo kalhoty – módní alternativa k džínům
20. září 2024
Vložky do bot: dbejte o zdraví vašich nohou
13. srpna 2024
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024