Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés

17. duben 2009, Hermés, Thierry Hermes, Caléche, Jean Paul Gaultier, Veronique Nichanian, dámská kolekce, jaro 2009, pánská kolekce, parfém Kelly Caléche, vůně Jardin aprés la Mousson

Sponzorované odkazy

Francouzskou společnost Hermés založil v roce 1837 Thierry Hermes. V počátečních letech této společnosti se výroba specializovala na šití a produkci hlavně kvalitního koženého zboží jako jezdecké rukavice a pásy, ale i dámské a pánské sportovní oblečení. Módní značka Hermés byla kdysi totiž velice proslulá výrobou módních doplňků pro jezdecké a pak i automobilové potřeby svých zákazníků.
Dnes je módní dům Hermés zaměřen na výrobu módního a trendy oblečení, módních doplňků, jako jsou šperky, hodinky, rukavice, brýle, kravaty, ale i parfémů, obuvi, dalšího koženého zboží i jiných luxusních výrobků a své butiky otevírá od počátku svého trvání po celém světě. V Praze najdete jejich butik ve známé a luxusní Pařížské ulici.

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés (http://www.luxurymag.cz)

Průřez historií

Jedním z prvních designérů této značky byla Lola Prusac. Její první kolekce dámského oblečení byla v Paříži předvedena roku 1929. Známá Hermés šála byla představena na počátku 40. let 20. století. Kabelka „Grace Kelly“ se stala známou v roce 1956, přesto, že byla vyrobena poprvé o dvacet let dříve. Vy můžete znát jejich kabelku „Birkin bag“, a to ze seriálů Gilmore Girls, Sex ve městě a dalších, kde se toutou kabelkou jejich majitelky pyšní.

Velikou zajímavostí je, že této značce patří patent na zip. Hermés tedy představila i první kabelku se zavíráním na zip, a tak teď víme, komu máme děkovat za naše zavřené a zazipované kabelky.
Dále zabodovala tato francouzská společnost výrobou parfémů, kdy první jejich parfém pojmenovala Caléche. Produkci parfémů tehdy společnost rozjela v letech šedesátých.

Během několika let zaznamenala společnost Hermés obrovský úspěch a dnes je v módním světě velice renomovanou značkou. Její výrobky jsou velice prestižní záležitostí a lehce je rozpoznáme dle jejich neobyčejného loga kočáru a koně. Mezi známé celebrity patřící mezi klientelu Hermés patří například Paris Hilton, Nicole Kidman, Julianne Moore nebo Madonna.

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés (http://www.luxurymag.cz)

Kolekce jaro 2009

Kolekce značky Hermés jsou více než luxusní, což je dokumentováno i jejich cenami. Ten, kdo vlastní nějaký výrobek této značky, se právem může pyšnit a chlubit, jelikož představuje ikonu první třídy v luxusu, kráse a eleganci.
Tvůrcem dámské kolekce se stal v roce 2004 Jean Paul Gaultier a je jím dodnes, designérkou pánské kolekce je Veronique Nichanian.

Dámská kolekce Hermés pro jaro 2009 je plná přírodních barev v podobě safari stylu, najdeme zde ale i použití barvy jasné a černé. Často používaným módním doplňkem jsou klobouky, rukavičky a pásky, jež celou kolekce výrazně oživí. Střihy jarní kolekce jsou většinou volné, ale výjimkou nejsou ani úzké módní kousky lemující něžně lemující křivky ženského těla.
Celkově je tato kolekce kombinací různých módních doplňků a odlišných střihů, které ale vždy tvoří z celého outfitu výrazný model. Kolekce se soustředí jak na celkový příjemný dojem, tak na pojetí modelu v detailech. Snadno se zde dají najít modely pro každou příležitost, ať to je už pracovní oběd, ples, procházka u moře, volný čas nebo večer ve stylu divoké párty. Nalezneme tu jak dlouhé šaty, tak i krátké sukýnky, šortky, košile, džíny, koktejlky, a nejrůznější topy.
Je tedy vidět, že módní návrhář Jean Paul Gualtier myslí na všechno, a jeho vytvořené modely nejsou jen uměním, které se nedá nosit, ale naopak stojí opravdu za to.

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés (http://www.luxurymag.cz)

pánská kolekce se designérce Veronique Nichanian společnosti *Hermés** opravdu vyvedla. V této kolekci pro pány vévodí modrá barva v tmavších i světlejších odstínech. Možná se na první pohled někomu může zdát, že jsou tyto modely trochu uhlazené, na druhý pohled se do nich určitě zamilujete.
Perfektní střihy, jednoduchost a důraz na precizní propracování je to, co tuto kolekci jednoznačně vyznačují.
I oděvy vytvořené touto společností pro pány se dají úplně bez problémů využít u mnoha okolností. Kraťasy, plátěné kalhoty, svetříky, trička a sportovní i elegantní saka a kabátky se to v pánské kolekci 2009 jen hemží a není divu, když to v nich pánům tolik sluší.

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés (http://www.luxurymag.cz)

Vůně přepychu, vůně Hermés

Pokud hledáte luxusní dárek pro ženu či muže, určitě zabodujete drahým a nevšedním parfémem značky Hermés.

Nechte na sebe, milé dámy, obdivovat například tolik proslulý parfém Kelly Caléche, ze kterého budete šílet Vy i Váš partner. Rozvoňte na své kůži zelené mango ve spojení s růží a mimózou. Jistě Vás mile překvapí i design této vůně, který má stejné doplňky jako ona tolik známá kabelka Kelly.
Nebo sobě a partnerovi pořiďte kořenitou unisexovou vůni Jardin aprés la Mousson, která v sobě nese vůně pepře, koriandru a zázvoru se srdcem v kardamomu. Kdo se s ní ráno navoní dříve? On nebo ona? Odhalte mezi sebou tento souboj právě Vy a provoňte se touto neopakovatelnou vůní oba.

Třpyt a lesk franouzského šarmu / Profil Hermés (http://www.luxurymag.cz)

„Zdroj“: www.hermes.com, www.wikipedia.com, www.nymag.comwww.parfemy.cz

Autorem článku je Lenka K.. Článek najdete v kategorii značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu