E MOTION - touha být sám sebou / Blažek kolekce jaro/léto 2010

E MOTION - touha být sám sebou / Blažek kolekce jaro/léto 2010

31. března 2010, Blažek, pánské obleky, pánská móda, pánská elegantní móda, Blažek obleky, Blažek E Motion

Sponzorované odkazy

BÝT SÁM SEBOU…

Módní dům Blažek představuje novou kolekci s názvem E MOTION, určenou na sezonu jaro/léto 2010. Kolekce svým pojetím volně navazuje a dále rozvíjí emociální rovinu definovanou značkou již v uplynulé sezoně. Nyní se ovšem s větší razancí posouvá dál a cílí na muže, kteří se rozhodli módu si užít i více experimentovat. Nová kolekce Blažek má v sobě eleganci a náboj, je nenucená, pohodová, s velikou dávkou lehkosti a optimismu.

Klíčovými a jednoznačně danými benefity se pro kolekci jaro/léto staly emoce a pohyb. Emoce v rovině sebevyjádření, postojů, názorů, výjimečnosti a silné individuality, pohyb jako ztvárnění svobody myšlení, volnosti, radosti i odvahy. Ostatně i sám název kolekce je nositelem tohoto sdělení − hra se slovy motion, emotion = E MOTION.

Hlavním prostorem, pro který byla kolekce navržena, je město. Roman Humlíček, dvorní návrhář značky Blažek, o kolekci mluví jako o pánské módě 21. století. „Ti, jimž takové označení ještě dnes připadá jako sci-fi, by se měli pozorně rozhlédnout okolo sebe. Žijeme v roce 2010 a čas, který jsme měli na to, abychom změnu vzali na vědomí, již uplynul. Řada věcí se oproti minulosti nedělá, nebo se dělají jinak, řada je jich zcela nových. Časy se mění a s nimi se mění také pánská móda, která byla v minulosti často prezentována pouze mužem v obleku – podnikatelem či bankéřem. Takové však již odvál čas. Dnes je oblek ve stylu 90. let spojován spíš s politiky nebo hledači ztraceného úspěchu. Taková image se stala pro dnešní mladou generaci mužů zcela nepřijatelnou. Proto v mnoha případech raději sahají po osvědčených džínsech a tričku a vydávají se hledat svoji cestu a vytvářet svůj styl, který více vyhovuje jejich potřebám.“

Majitel módního domu Ladislav Blažek k tomu dodává. „Ano, situace je opravdu taková, proto je naším cílem oslovit kromě stávajících zákazníků i segment těch mladších a nabídnout jim ucelené řady oděvů nejenom pro formální či slavnostní příležitosti, ale také módu, která je příjemná a pohodlná pro každodenní nošení.“ Aktuální kolekce je připravena ve třech liniových řadách – regular, comfort a slim. Trendy slim řada osloví zejména mladé muže. Jejím hlavním rysem je štíhlá silueta v mírně zkrácených délkách. Těm, kteří upřednostňují volnější a pohodlnější střihy, jsou určeny oděvy označené jako comfort nebo regular.

Barevnost kolekce je velmi jednoduchá. Základ tvoří černá a bílá barva, které doplňují neutrální šedé a béžové tóny. Z dalších barev je důležitá modrá a také pastelové odstíny použité na polokošilích, košilích, svetrech i doplňcích.

Mezi materiály převládají komfortní bavlněné a vlněné tkaniny. Bavlna je použita na košilích, kalhotách a svetrech určených pro volný čas, ale objevuje se také u lehčích letních sak a obleků. Vlna je dominantní u formálních obleků, separátních kalhot a uplatňuje se i na části kolekce svetrů.

Základní linie pánského obleku zůstává ve štíhlé siluetě a mírně zkrácených délkách. Klopy sak jsou užší, zapínání je jednořadové na dva knoflíky, velmi aktuální jsou saka se dvěma rozparky vzadu. V kolekci je také zastoupena trendy řada slim obleků určená velmi mladým mužům, ta využívá elastické materiály, které jsou nejen pohodlné, ale dokonale se přizpůsobí postavě.

Zcela nezbytnou součástí kolekce jsou doplňky. Patří mezi ně zejména obuv. V nabídce jsou jak boty pro formální příležitosti, které svým tvarem vyhovují elegantním oblekům, tak pohodlná obuv do města. Mezi další doplňky patří kravaty v barvách a tvarových liniích odpovídajících střihům košil i obleků, opasky, ponožky, prádlo a další nepostradatelné maličkosti, které jsou důležité pro dotažení celého outfitu.

Novinky

Přiléhavé obleky (Young/Dorit), strečové košile (Phona), extra slim kravaty Díky elastickým materiálům bylo možné připravit střihy s minimálními přídavky na volnost, avšak s dokonalým padnutím bez negativního vlivu na pohodlí nositele. Výsledek představuje přiléhavý typ pánského obleku, který je cílen na nejmladší věkovou skupinu mužů.

Lehké jarní pláště a bundy

Pohodlné jarní pláště s délkou nad kolena jsou určené k nošení přes oblek. Vedle nich jsou přiléhavé trendy pláště spíše alternativou sak, stejně jako bundy. Ty delší jsou zastoupeny tzv. městskou parkou, která je vybavena větším počtem kapes, stahováním v pase a zajímavě zpracovanými detaily. Bundy ve zkrácené délce z bavlněných materiálů s hydrofobní úpravou jsou velmi vzdušné, většina je zcela bez podšívek a vedle ochrany před proměnlivým jarním počasím poslouží i jako odkládací prostor pro vše, co muž potřebuje mít u sebe.

Trička s vypleteným vzorem nebo potiskem, jemné svetry V případě trik a pulovrů byl kladen veliký důraz na materiál. Hitem kolekce je tzv. pima bavlna, která je považována za jednu z nejjemnějších bavln na světě. Vlákna jsou lehká a jemná jako pavoučí síť a díky tomu vytvářejí efekt sametové hebkosti. Svetry, roláky i polokošile z luxusní pima bavlny se nosí přímo na tělo, vyznačují se hedvábnou měkkostí, brilantním leskem a snadnou údržbou. Použité motivy vzorů se opakovaně objevují na různých typech triček, svetrů i na doplňcích.

Dokonalost v každém detailu

Kolekce jaro/léto 2010 přináší lépe propracované značení oděvů, které by mělo posloužit nejenom k lepší identifikaci výrobků, ale také k budování hlubšího vztahu mezi zákazníkem a značkou. Jedná se například o kovové aplikace decentního až minimalistického provedení s logem Blažek nebo s tzv. královským erbem ve formě odznaku či výšivky.

Charakteristika módního domu Blažek

Od svého založení začátkem 90. let se módní dům Blažek snaží o vyplnění mezery na trhu pánské módy. Zaměřuje se především na vysokou kvalitu, precizní zpracování a na nadstandardní doplňkové služby.

Pánská móda značky Blažek je nabízena ve čtyřech základních liniích – tzv. Event, Business, City a Casual – doplněných o kolekci módních doplňků a bot. Čtyřikrát do roka jsou prezentovány nové kolekce, které jsou nabízeny výhradně ve vlastní síti značkových prodejen. V tuto chvíli mohou zákazníci navštívit 23 prodejních míst v České republice a šest na Slovensku. Individuální krejčovské úpravy a výroba košil na míru jsou nabízeny v celé obchodní síti a patří mezi vyhledávané služby módního domu. Kolekce vznikají ve vlastním designérském studiu, které vytváří všechny modelové vzory. Kreativní tým přichází pro každou kolekci se zcela novými myšlenkami a přístupy, které v sobě odrážejí aktuální módní trendy, čisté linie, důmyslné detaily a pro značku tak charakteristickou vysokou kvalitu krejčovského zpracování a nadčasovost. Maximální pozornost je věnována výběru dodavatelů luxusních materiálů, jimiž jsou převážně proslulí italští výrobci.

Značka Blažek je vyhledávána zákazníky, kteří si potrpí na nejvyšší kvalitu a pro něž je důležité vypadat dobře a elegantně.

Autorem článku je Ostatní. Článek najdete v kategorii pánské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu