Rihanna se stala ambasadorkou sportovní značky Puma!

Rihanna se stala ambasadorkou sportovní značky Puma!

5. leden 2015, Puma, Rihanna, Puma a Rihanna, sportovní oblečení, návrháři, dámské sportovní oblečení, novinky, spolupráce

Sponzorované odkazy

Nový rok 2015 započne hned v lednu jednou velmi zajímavou spoluprací, na kterou se nelze netěšit. Oblíbená sportovní značka Puma totiž spojí své síly s popovou ikonou Rihannou, která se nyní nejen stala ambasadorkou této značky, ale zároveň zaujala i pozici kreativní ředitelky a na starost tak bude mít dámskou sportovní kolekci, do níž přinese svůj jedinečný smysl pro styl a inovativní přístup. A proč právě Rihanna? Pro Pumu ztělesňuje vše, co je pro tuto značku klíčové, tedy nezdolnou odvahu a kreativní sílu.

Rihanna se stala ambasadorkou sportovní značky Puma! (http://www.luxurymag.cz)

Rihanna je známá jako průkopnice nových trendů a udavačka stylu a nyní se o to pokusí i v oblasti sportovního oblečení. Spojení Pumy a Rihanny přinese kolekci plnou svěžích kousků, jež sloučí zpěvaččinu osobnost, lásku ke sportu, odvahu a styl a bude zároveň ukázkou netradičního přístupu ke sportu.

Rihanna se stala ambasadorkou sportovní značky Puma! (http://www.luxurymag.cz)

Rihanna se tedy nyní stává tváří kolekce v kategorii Training, a zastává v této produktové kategorii i roli kreativní ředitelky. Od roku 2015 tedy bude mít přímý vliv na nové kolekce a bude spolupracovat s interním týmem na tvorbě produktů. Kolekce budou vytvářeny s cílem podpořit ženy nejen při sportu, ale inspirovat je i k sebedůvěře a lásce k jejich tělu, což jsou zároveň věci, za které je Rihanna známá a obdivovaná. Navíc bude hrát hlavní roli v brand kampani PUMY s názvem Forever Faster, společně s množstvím světových hvězd PUMY z oblasti sportu jako např. Usainem Boltem nebo Sergiem Agüerem.

A co říká na nově uzavřené partnerství sama Rihanna? „Je skvělé najít značku, která oslavuje sílu a individualitu. Nenapadá mě žádný lepší partner, s nímž bych chtěla spolupracovat jako kreativní ředitelka. Už se nemůžu dočkat, co společně s PUMOU vytvoříme,“ komentovala Rihanna nové partnerství. Adam Petrick, marketingový ředitel Pumy, je také ze spolupráce s Rihannou nadšený: Rihanna dává svému publiku po celém světě radost, ale také plamen energie a úžas. PUMA ji obdivuje nejen pro její instinkt vytvářet jednu novou věc za druhou, ale ještě více pro to, že je středobodem trendů a novinek v módě, stylu, hudbě a brzy také ve sportu. Nemůžeme se dočkat, až podpoříme díky Rihanně všechny ženy na světě, protože právě ona demonstruje lásku k tělu a odhodlání, právě ona je přesným vyjádřením konceptu PUMA Woman.“

Zdroj: TZ Puma

Autorem článku je Jana K.. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu