Smyslná kampaň Guess pro podzim 2015 složená v ložnicových momentek

Smyslná kampaň Guess pro podzim 2015 složená v ložnicových momentek

23. říjen 2015, guess, kolekce, podzim, trendy, sexy, dámská

Sponzorované odkazy

Bez okolků, na rovinu. Tak se postavila značka Guess k propagaci své podzimní kolekce 2015 v kampani a poodhalila záběry z ložnice. Tabu už totiž v dnešním světě není nic, a proto je naprosto běžné ukazovat to, co kdysi bylo intimní.

Guess

Guess

Guess se se svou novou podzimní kampaní neskrývá. Ba naopak, byla připravena přesně tím způsobem, aby lidi připoutala. Ty vhodnější snímky půjdou na reklamní strany mezinárodních módních magazínů, ty méně vhodné pro širé okolí zůstanou především na sociálních sítích a na webu značky.

Guess

Guess

Guess otevírá svými reklamními snímky cestu tak trochu za hranice. Byť už se na tento tenký led některé značky dříve pustily, Guess tím na atraktivitě neztrácí. Otevřený pohled fotografa na ložnicové momentky i provokující pózy modelek se zalíbí jistě nejenom módním nadšencům a objevitelům něčeho neobvyklého, ale také mužům. Pravděpodobně i těm, které jindy módní kampaně nechávají chladnými.

Guess

Guess

Snímky bez ostychu, studu a nekompromisně napřímo – jeden z nich vidíte pod tímto textem. Sebevědomá žena odkrývající pohled na své spodní prádlo a potěšený pohled zaujatého muže vedle ní. Skvělá fotografie. Unikátní. Netradiční. Upřímná. Nespoutaná. Uvolněná. Taková by podle módní značky Guess žena měla být!

Guess

Guess

Autorem článku je Martina Hynková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení, doplňky, módní značky a návrháři a spodní prádlo.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu