H&M kolekce Conscious Exclusive 2016 s udržitelnou a recyklovatelnou módou

H&M kolekce Conscious Exclusive 2016 s udržitelnou a recyklovatelnou módou

11. ledna 2016, H&M, oblečení H&M, e-shop H&M, Conscious kolekce H&M, udržitelný styl

Sponzorované odkazy

V novém roce 2016 nás čeká nespočet věcí, na které se můžeme těšit. Jednou z nich je i nová kolekce oblíbené značky oblečení H&M Conscious Exclusive 2016, která vznikla ve spolupráci s Musée des Arts Décoratifs (Muzeum dekorativních umění) sídlícím v pařížském Palais du Louvre.

Fashion forward – Three centuries of fashion

Celou novou kolekci inspirovanou archivy tohoto muzea budeme moci začít obdivovat 7. dubna 2016, kdy spatří světlo světa. Toto datum není náhodné, ale souvisí se zahájením velmi očekávané výstavy Fashion forward – Three centuries of fashion. A kdo se stal tváří této jedinečné kolekce? To štěstí má pařížská umělecká ředitelka, modelka a také zastánkyně udržitelného rozvoje Julia Restoin Roitfeld.

„Je mi ctí, že mohu být velvyslankyní tak unikátního projektu. Myšlenku vytvoření kolekce inspirované historií umění a módy považuji za geniální. A zvláště, když je vytvořena z inovativních a udržitelných materiálů, které představují budoucnost módy,“ říká Julia, která je pro svůj osobitý smysl pro styl ztělesněním nenucené, uvědomělé a moderní módy.

Inspirace z muzea

O výjimečnosti této kolekce svědčí i fakt, že při jejím vytváření návrhářský tým H&M úzce spolupracoval s muzeem, kde nabíral inspiraci. Tým se tak ponořil do módní historie a prací takových umělců jako například Gustave Moreau. Výsledkem je pak okouzlující řada plná kousků pro moderní červený koberec, z nichž čiší šarm a nostalgie dědictví minulosti.

„Tato kolekce posouvá myšlenku udržitelnosti na novou úroveň. Pracuje s novými a inovativními materiály, jakými jsou korálky a kamínky z recyklovatelného skla, nebo Denimite – materiál z nošeného recyklovatelného denimu. Vytvořili jsme moderní styly protknuté sofistikovaným šarmem,“ říká kreativní poradkyně značky H&M Ann-Sofie Johansson.

H&M bude exkluzivním sponzorem nadcházející výstavy, která bude zahrnovat vybrané styly z archivu této švédské značky oblečení. Chybět mezi nimi nebude look z úplně první designérské spolupráce H&M s Karlem Lagerfeldem z roku 2004, ani silueta z nové Conscious Exclusive kolekce. Kompletní kolekce zahrnující doplňky a oblečení pro ženy bude k dostání ve 180 prodejnách H&M po celém světě a také v e-shopu H&M.

Foto: H&M

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu