Nalaďte se na růžovou!

Nalaďte se na růžovou!

8. listopad 2016, Lindex, Pink collection, růžová kolekce, boj proti rakovině prsu

Sponzorované odkazy

Lindex před nedávnem představil Pink Collection, tedy růžovou kolekci, jejímž hlavním cílem bylo zvýšení povědomí o rakovině prsu. Celých 10 % z každého prodaného kusu poputuje na výzkum rakoviny. Jaký kousek si vyberete vy?

Designová kolekce pro dobrou věc

Lindex, jeden z velmi oblíbených a cenově dostupných módních řetězců, se těší vysoké reputaci díky spolupráci s mnoha věhlasnými světovými návrháři, mezi kterými najdeme jména jako Matthew Williamson, Missoni či Jean Paul Gaultier. Pro rok 2016 si však Lindex přichystal něco speciálního – tým designérů pracoval na vytvoření Pink kolekce podporující boj proti rakovině prsu. „Dali jsme našim návrhářům úkol vytvořit letošní designérskou kolekci a výsledkem byla Pink Collection – moderní, ženská a silně koncepční řada pečlivě vybraných oděvů a doplňků ve vzrušující paletě barev. Je úžasné tento rok přispívat k boji proti rakovině prsu s našimi vlastními designy,“ říká Annika Hedin, vedoucí oddělení designu značky Lindex.

Zahalte se do růžové

Pink kolekce nabízí hned devatenáct různých oděvů a doplňků. Všechny jsou vytvořené z měkkých, pletených a tkaných látek a zabarveny do základních podzimních tónů. Mezi nimi nemůže chybět slušivá burgundy, roztomilá pastelově růžová a skvěle je doplňuje nadčasová a elegantní černá. V těchto barvách jsou vytvořeny slušivé a hřejivé svetry, elegantní šaty, pohodlné kalhoty i krásné kabáty. Součástí kolekce je i kožený a kovový Pink náramek, z něhož budou věnovány na výzkum rakoviny veškeré zisky.

Když šaty pomáhají

Lindex se díky svému oblečením přidává do boje proti rakovině prsu už úctyhodných čtrnáct let v řadě. Veškeré kousky z kolekce, kterými zároveň přispějete na dobrou věc, můžete zakoupit v prodejnách značky Lindex i na lindex.com od 8. října. Do dnešního dne bylo vybráno už více než 1,2 milionu euro. „Jsem velmi hrdý na to, jak jsme spolu s našimi zákazníky přispěli k boji proti rakovině prsu fantastickou částkou. Mnoho našich zaměstnanců i zákazníků jsou ženy, a jelikož se jedná o nemoc, jež postihuje především ženy, je to pro nás zvlášť důležitá věc,“ říká Ingvar Larsson, generální ředitel značky Lindex.

Foto: Lindex

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu