HZ 2M2C není kód, je to návrhářka a její kampaň k nové kolekci!

HZ 2M2C není kód, je to návrhářka a její kampaň k nové kolekci!

29. listopadu 2017, 2M2C, Hana Zárubová, dámská móda, kampaň, kolekce

Sponzorované odkazy

Nezařaditelná, nejasná, vytržená z kontextu – nová kampaň i kolekce Hany Zárubové je nepředvídatelná a originální. Název, zkratka 2M2C, znamená 2 minutes 2 contact, tedy dvě minuty ke kontaktu. K čemu ale za ony dvě minuty má dojít, nikdo neví. Tvůrci nás tak udržují v napětí, protože vše se může změnit i za kratší dobu, než jsou dvě minuty.

Kolekce vytržená z kontextu

Oděvy v kolekci 2M2C jsou módními chameleony. Vzít si je můžete do lesa i na večírek, protože se dokáží naprosto přizpůsobit situaci, prostředí a dokonce i vaší aktuální náladě. Jsou funkční i účelové zároveň, ale ona účelovost přestává ve chvíli, kdy je to potřeba existovat. Velkou část výsledku nechávají na svém nositeli. Vesta v kolekci není pouze vestou, ale lehce se může proměnit ve slušivý trenčkot. Z podšívky se zase jako mávnutím kouzelného proutku může stát kabát. Toto nové pojetí oblečení je zajímavé a nevšední, stejně jako celá kampaň. „Zkusme věci nedokončovat, nechme je měnit se v průběhu. Nelpět na původní představě. Zkusme neřešit, jestli je tohle oblečení vhodné tam či onam. Nosme všechno, co se nám líbí, a to kamkoliv a hlavně svobodně,” říká Hana Zárubová, která vytvořila kolekci, která je záměrně nezařaditelná.

Z jiné planety

Při focení kampaně 2M2C se Jiří Hroník nechal inspirovat meziplanetární komunikací i válečným románem Hlava 22. Na první pohled je z fotografií cítit nostalgie, která se zde však mísí se supermoderními oděvy a hi-tech materiály. Snímky jsou velmi různorodé. Některé zobrazují moment „těsně před“, jiné zachycují klidný a umělecký objekt. Studio Mütanta pak samotné fotografie přeměnilo a dodalo jim podobu plakátů. V nich můžete vidět podobu s legendárním časopisem Life. Hvězdou kampaně se stala zpěvačka Sára Vondrášková, která oslňuje křehkostí a cudností na jedné straně a divokostí a sex-appealem na té druhé. Stejně jako oblečení z kolekce se i ona dokáže měnit podle situace a vystihuje tak podstatu celé myšlenky.

Foto: Hana Zárubová

Autorem článku je Jana Krajčová. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu