Pánská kolekce Louis Vuitton od Virgila Abloha pro jaro a léto 2019

Pánská kolekce Louis Vuitton od Virgila Abloha pro jaro a léto 2019

13. března 2019, pánská kolekce, Louis Vuitton, Virgil Abloh, pro jaro a léto 2019

Sponzorované odkazy

V kampani kolekce pro jaro/léto 2019 se představuje kolekce Louis Vuitton od Virgila Abloha pro jaro a léto 2019.

Kampaň je de facto vizuální představení nové sezonní kolekce. Slovo kampaň označuje činnost k získání podpory konkrétní kauzy, věci, akce.

Virgil Abloh pro jarně letní období 2019

Ve své první kampani pro značku Louis Vuitton chtěl Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí, vyzdvihnout hodnoty, které vetkl do své kolekce jaro/léto 2019.

Multimediální kampaň ve třech fázích od ledna do března se zaměřuje na individuální vnímání a vývoj optikou společenské inkluze. V globální rovině kampaň nese všechny znaky filosofie značky Louis Vuitton, které se vážou na cestování a vše s ním spojené.

Tato kampaň je rozdělena do tří částí.

Část první: Infancy, Childhood and Adolescence (Dětství)

Dětství je tématem části kampaně, kterou realizovali fotografové Inez & Vinoodh, a která se veřejnosti představí 21. ledna. Hlavním námětem je studie chlapectví, jak už naznačil Virgil Abloh svoji kolekcí jaro/léto 2019 pro značku Louis Vuitton.

Kampaň se zaměřuje na vývojové fáze, které formují identitu a šatník muže. Stěžejní kousky z kolekce jaro/léto 2019 se představí na modelech v různé fázi vývoje. Fotografie i video, duhové a pastelové odstíny evokující svět knihy Čaroděj ze země Oz a všudypřítomné alegorie, které vycházejí z módní přehlídky

Tříletý Alieyth a dvouletý Jack jsou symbolem čistoty a nevinnosti dětských let, neposkvrněných pojmy jako je pohlaví, barva pleti a víra. Dospívající protagonisté Leo James Davis, 7, Evan Rosado, 12, a Luke Prael, 16, zde zastupují fázi dospívajícího chlapectví a symbolizují touhy a sny své generace.

Část druhá: The Painter's Studio

Datum spuštění kampaně: 1. února. Část The Painter's Studio, kterou realizoval fotograf Mohamed Bourouissa, se médiem fotografie vrací k olejomalbě The Painter's Studio (Malířský ateliér) od francouzského reality Gustava Courbeta z roku 1855.

Obraz vznikl pouhý rok poté, co Louis Vuitton založil svůj podnik. Je na něm zpodobněn sám Courbet, ponořený do svého malování; zleva ho sledují lidé ze všech úrovní francouzské společnosti a zprava aristokraté a nejvyšší třída. Virgil Abloh stylizoval tento obraz do moderní podoby: je na něm sám, jak aranžuje model z kolekce jaro/léto 2019 uprostřed členů svého týmu, přátel a modelů – a všichni jsou oblečení do jeho kolekce.

Zatímco Courbetův obraz interpretoval „skutečný svět" – tehdejší společnost pro oči kulturní elity, Virgil Abloh ilustruje obrovskou a všezahrnující změnu, kterou představuje jeho vize pro značku Louis Vuitton: diversita, inkluze a jednota.

Část třetí: School Teens

School Teens, část věnovaná školním letům a dospívání, se veřejnosti představí 22. března. Je dílem fotografa Raimonda Woudy a na pozadí formativní komunikace mezi teenagery ve skupinových situacích ilustruje vývoj chlapce v plně dospělého muže. Studenti v barevných tričkách evokují přehlídku kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2019, jejíž součástí byla i „lidská duha", kterou Virgil Abloh „postavil" z 1500 studentů oblečených do barev duhového spektra.

Fotografie, které působí jako moderní interpretace schuttersstukken holandského baroka, byly pořízeny v různých školách v Los Angeles a sledují interaktivní kulturu charakteristickou pro teenagery. Je na nich patrná touha někam patřit v kontrastu s potřebou individuality. Toto dilema a napětí mezi uniformitou a diverzitou, které nás provází již od dávnověku, se vyvíjí společně s dobou otevírá cestu k tomu, aby člověk pochopil svoji identitu, styl a co tyto věci znamenají.

O značce Louis Vuitton

Již od roku 1854 přináší Louis Vuitton světu jedinečný design, v němž se snoubí inovace a styl podtržené tou nejlepší kvalitou. I dnes zůstává značka věrna duchu svého zakladatele Louise Vuittona, který díky svým zavazadlům, taškám a doplňkům pro cestovatele, které byly stejně elegantní jako praktické, je považován i za zakladatele filosofie ‚umění cestování'.

Již od dnů Louise Vuittona zdobí příběh značky odvaha, a věrna tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelně zve architekty, umělce a designéry ke spolupráci na kolekcích ready-to-wear, bot, doplňků, hodinek, šperků a papírového zboží. Dokonalá kvalita produktů Louis Vuitton je důkazem toho, jakou péči věnuje značka řemeslnému zpracování.

Zdroj foto: LuisVuitton.com

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii pánské oblečení a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu