
Preciosa a jejich „pravá“ červená bez kadmia
Sponzorované odkazy
Návštěvníci milánského veletrhu Lineapelle jsou mezi prvními, kdo se seznámí s kolekcí pro Jaro a léto 2020. Její vlajkovou lodí je k životnímu prostředí ohleduplná barva Red Velvet.
Preciosa, přední světový výrobce a dodavatel českého křišťálu a šperkových kamenů, představil v Miláně svou nejnovější kolekci. Tón kolekce s názvem Red Redefined udává křišťál v barvě Red Velvet, vůbec první červená barva bez kadmia.

Red Redefined vypráví
Je to příběh Evy a Adama a okamžiku, kdy první žena ochutná jablko poznání. S ním přichází k prozření, že k přírodě, která ji obklopuje, je třeba se chovat co nejohleduplněji. Poznání, které je středobodem kampaně, je zároveň módní inspirací i hnací silou změny. A stejně jako bylo poznání zásadní pro vytvoření jedinečné barvy Red Velvet, je také klíčem pro změnu chování Preciosy i celého módního průmyslu ve snaze o snižování tlaku na životní prostředí.
Diskuse o nastoupení co nejudržitelnější cesty, která bude ohleduplná k životnímu prostředí, rezonuje módním prostředím stále více. S nástupem sezony Jaro/léto 2020 bude již tato tematika zcela samozřejmou v řadě kolekcí a stane se ještě silnějším trendem. Kvalita se stává důležitější než kvantita.
„Jsme přesvědčeni, že pouze udržitelnost je správná cesta pro módní průmysl a je to cesta, kterou jsme se vydali i my,‟ říká Jan Štiller, ředitel rozvoje obchodu a marketingu Preciosy Components. „Představení červené Red Velvet je stvrzením, že Preciosa chce patřit do společnosti ohleduplných firem. Zároveň touto kampaní deklarujeme, že i nadále budeme činit kroky, které trend co nejnižší ekologické náročnosti ještě podpoří.‟

Na veletrhu Lineapelle
Světu se nová kolekce Red Redefined poprvé představila na milánském veletrhu Lineapelle v konci února 2019. Vedle jedinečné Red Velvet přinesla i další novinky pro křišťál i šperkové kameny. Jsou jimi tři nové barvy kubické zirkonie, aplikované navíc zcela novým způsobem zajišťujícím ještě větší barevnou stálost.
Autorem fotografií ke kampani je světoznámá fotografka Hana Knížová, tváří kampaně a ztělesněním biblické Evy je úspěšná modelka Dorota Kullová, módní kolekci Red Redefined s využitím všech křišťálových novinek z kolekce vytvořil mladý návrhář Lukáš Krnáč. O jedinečné brýle zdobené kubickou zirkonií a nanogems se postarala Czech Grand Designérka Nastassia Aleinikava.

Zdroj foto: Preciosa
Nejnovější články

Letní trendy aneb jak se obléct na dovolené u moře
9. června 2022

Osvědčené dárky pro muže ke každé příležitosti
9. června 2022

Top 10 trendy věcí na léto 2022
2. června 2022


Jak se stylově obout na túru?
1. června 2022

Tipy na vstupní modely světla luxusních hodinek
26. května 2022