Lindex a kolekce Extended

Lindex a kolekce Extended

6. března 2019, Lindex, kolekce Extended, dámské oblečení, dámská móda

Sponzorované odkazy

Protože se blíží Mezinárodní den žen, společnost Lindex představuje kolekci Extended, která dokazuje, že méně je někdy více, a klade důraz na sílu soudržnosti díky kampani, kde hlavní roli hrají i zaměstnankyně společnosti Lindex. Tato módní značka také věnuje 10 procent z prodejů z 8. března organizaci WaterAid, která podporuje posílení role žen po celém světě.

„Vize společnosti Lindex je podporovat a inspirovat ženy kdekoli na světě. Ženy nejsou jen velkou částí našich zákazníků. I mnoho z našich zaměstnanců a pracovníků v dodavatelském řetězci jsou ženy. Jsem pyšná na to, že všichni zaměstnanci Lindex společně usilují o pozitivní změny v pozici žen,“ říká Susanne Ehnbåge, výkonná ředitelka společnosti Lindex.

Během týdne, kdy je Mezinárodní den žen, bude Lindex poukazovat na to, jak je důležitá je soudržnost, a to pomocí kampaně, ve které se objevují ženy, které pro Lindex pracují. Kampaň zobrazuje jejich jedinečné vztahy, přátelství a způsob, jak se navzájem podporují a inspirují.

Kampaň také zobrazuje kousky z nové kolekce „Extended“ od společnosti Lindex. Díky nesmrtelným klasikám, důrazu na detaily a látkám prémiové kvality je tato kolekce sofistikovaná a zároveň minimalistická. Potvrzuje, že někdy méně znamená více. Kolekce je dostupná na lindex.com a ve vybraných prodejnách od začátku března.

8. března Lindex také vyzdvihne snahy organizace WaterAid, která podporuje posílení role žen po celém světě. Ženy jsou těmi, kdo je nejvíce ovlivněn nemožností přístupu k zdravotně nezávadné vodě a hygienickým opatřením, což často omezuje jejich příležitosti k získání vzdělání a jejich schopnost naplnit svůj potenciál. Proto společnost Lindex daruje 10 procent z prodejů z 8. března organizaci WaterAid, čímž podpoří její snahu zlepšit dostupnost zdravotně nezávadné vody a hygienických opatření a prostředků v nejchudších komunitách světa.

Lindex

Je jedním z předních evropských módních řetězců a provozuje cca 475 obchodů v 18 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %. Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku.

Zdroj foto: Lindex

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a spodní prádlo.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu