Lindex představuje koncept Váš chytrý šatník

Lindex představuje koncept Váš chytrý šatník

22. dubna 2019, Lindex, značka, dámské oblečení, módní oblečení

Sponzorované odkazy

Švédská módní značka Lindex spouští koncept Váš chytrý šatník. Pomocí tohoto dlouhodobého konceptu chce vést své zákazníky ke zodpovědnému nakupování a inspirovat je k vytvoření udržitelnějšího šatníku, a tedy k používání všech kusů oblečení.

„Mnoho lidí používá jen malou část svého šatníku, což není udržitelné. Jako významný hráč v módním průmyslu chceme převzít zodpovědnost a dělat vše pro to, abychom na tuto situaci měli pozitivní vliv. Naší snahou je, aby měl každý zákazník ve svém šatníku oblečení, které se mu skutečně líbí, dobře se o něj staral a často ho nosil. Prostřednictvím konceptu Váš chytrý šatník chceme zákazníkům usnadnit hledání vlastního osobitého stylu a vytvoření chytrého šatníku. Protože když najdete svůj styl, je jednodušší vytvořit si funkční a využitelný šatník.“ říká Pia Ekholm, manažerka designu a nákupu ve společnosti Lindex.

Koncept Váš chytrý šatník

Má zákazníkům pomoci ve třech krocích, kterými jsou nalezení dobře padnoucích modelů a oblíbených barev i přidání dalších speciálních kousků, které zákazníkům dělají radost. Prostřednictvím rad od stylistů pro vytvoření různých kombinací a dalších módních tipů chce společnost Lindex inspirovat své zákazníky a povzbudit je, aby našli svůj vlastní styl.

Tento koncept slouží k tomu, aby vedl zákazníky ke zodpovědnému nakupování a vytvoření chytřejšího šatníku. Chytrý šatník je jedním ze způsobů, jak učinit každodenní život udržitelnější, strávit méně času při výběru oblečení, a vyhnout se tak frustraci. Kolekce nyní v prodejnách Lindex Česká republika a na Lindex.com.

Lindex

Patří k předním evropským módním řetězcům a provozuje cca 475 obchodů v 17 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %. Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku.

Zdroj foto: Lindex

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu