Louis Vuitton a New Classics

Louis Vuitton a New Classics

4. května 2019, Louic Vuitton, kožené kabelky, ambassadorky, kampaň New Clasics

Sponzorované odkazy

Louis Vuitton představuje svoji novou reklamní kampaň pod názvem New Classics. Je určena na kožené zboží a atraktivní díky hvězdám v ní – Emmou Stone, Alicií Vikander a Léou Seydoux.

Louis Vuitton s potěšením uvádí svoji novou kampaň na New Classics, modelovou řadu kabelek, které se představují tři ambasadorky značky Louis Vuitton: Emma Stone, Alicia Vikander a Léa Seydoux.

New Classics

Nová kampaň s výrazným motivem ženství je jasnou, energickou připomínkou silného vztahu značky k mimořádným ženským osobnostem a jejich kabelkám. Emma Stone, Alicia Vikander a Léa Seydoux, tři silné ženy – osobnosti, jsou dokonalým ztělesněním modelů Capucines, Twist a Dauphine. Model ve svém stylu a designu srší vlastní specifickou energií, která je vlastní současnému životnímu stylu. Fotografem nové kampaně byl Craig McDean a stylistkou Marie-Amélie Sauvé.

New Classics vyzařuje svěžího a cool ducha, zároveň nadčasového i pevně ukotveného v přítomném okamžiku. Herečky Emma Stone, Alicia Vikander a Léa Seydoux vnášejí do kampaně každá něco ze své vlastní jedinečné osobnosti, a prázdné pozadí působí jako odrazná plocha pro vyjádření jejich vlastních postojů a vztahu ke kabelce.

Ema Stone a kabelka CapucinesEma Stone a kabelka Capucines

Capucines

Emma Stone předvádí s kabelku Capucines, klasický model, jehož jednoduché linie hovoří univerzálním jazykem. Díky své jednoduché siluetě a flexibilitě, která kombinuje klasicismus i lehkost, je Capucines dokonalou společnicí pro moderní, sofistikovanou a stylovou ženu.

Alicia Vikander a kabelka TwistAlicia Vikander a kabelka Twist

Twist

Alicia Vikander se v kampani objevuje s kabelkou Twist, která je pozoruhodná svým posuvným řetízkem, který slouží jako nastavitelný popruh přes rameno, a otočnou sponou ve tvaru písmen LV.

Léa Seydoux a kabelka DauphineLéa Seydoux a kabelka Dauphine

Dauphine

Léa Seydoux si vybrala Dauphine, moderní klasiku z plátna Monogram, která byla poprvé uvedena na trh v roce 1976. Tato nejnovější verze kombinuje Monogram a nádhernou kůži, na které vynikne kulatá spona ve tvaru loga LV.

Kampaň se objeví v tisku v květnových číslech mezinárodních titulů a bude ji doprovázet cyklus zábavných krátkých filmů vytvořených pro online media. Také se v nich objeví Emma Stone, Alicia Vikander a Léa Seydoux – a samozřejmě kabelky Capucines, Twist a Dauphine, a také model City Steamer.

Zdroj foto: Louis Vuitton

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii kabelky, luxusní kabelky a módní značky a návrháři.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu