Louis Vuitton odhaluje svoji novou kampaň Travel 2019

Louis Vuitton odhaluje svoji novou kampaň Travel 2019

21. září 2019, Louis Vuitton kabelky, nová kampaň, kampaň Travel 2019

Sponzorované odkazy

Louis Vuitton představuje svoji novou kampaň věnovanou umění cestování, které je – jako nadčasové téma – jednou z nejzákladnějších hodnot této značky. Kampaň nabízí odlehčenou a kreativní vizi ve formátu deníku z cest.

Pod uměleckým vedením Davida Jamese fotograf Angelo Pennetta zachytil modelky

  • Rianne Van Rompaey
  • Fei Fei Sun
  • Kit Butler

A to hned na několika z nejúchvatnějších míst ve Vietnamu – od zátoky Ha Long po město Ninh Binh s jeho úžasnými chrámy. Na takovém evokativním pozadí každý snímek dokonale vystihuje kouzlo a klid těchto míst a ducha cestování, který je zde reprezentován těmi nejikoničtějšími modely z kolekce koženého zboží Louis Vuitton.

Mezi ikonami, které se objeví v kampani, jsou

  • legendární kabelka Steamer
  • nejnovější shopper On The Go shopper
  • Alma v kůži Epi
  • kabelka Petite Malle z kolekce New Classics

Nadčasová kampaň

Kampaň, která působí, jako kdyby stála mimo čas, vyzdvihuje důležitost snů a úniku z reality – dvou hlavních hodnot, na nichž je postavena značka Louis Vuitton. Umění cestování je pozvánkou k impulzívnímu odjezdu – či k všímání si těch nejdůležitějších věcí v životě.

Majestátní, moderní civilizací nedotčená krajina na snímcích Angela Pennetty a styling Frans Burns zachycují element věčnosti, který je přítomný v každém okamžiku. Kampaň bude mít premiéru v říjnových vydáních největších mezinárodních časopisů, a bude pokračovat druhou částí v listopadových vydáních.

O značce Louis Vuitton

Již od roku 1854 přináší Louis Vuitton světu design, v němž se snoubí inovace a styl s kvalitou. I dnes zůstává značka věrna duchu svého zakladatele Louise Vuittona. Ten, díky svým zavazadlům, taškám a doplňkům pro cestovatele, které byly stejně elegantní jako praktické, je považován i za zakladatele filosofie ‚umění cestování'.

Již od dnů Louise Vuittona se s příběhem značky pojí odvaha. Věrna tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelně zve architekty, umělce a designéry ke spolupráci na kolekcích ready-to-wear, bot, doplňků, hodinek, šperků a papírového zboží. Dokonalá kvalita produktů Louis Vuitton je důkazem péče, kterou značka věnuje řemeslnému zpracování.

Zdroj foto: Louisvuitton.com

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii cestování a dovolená, cestování a gastronomie, luxusní kabelky a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu