Reebok by Pyer Moss na přehlídkovém mole
Sponzorované odkazy
Značka konfekčního a luxusního oblečení Pyer Moss představila v prostorách Kings Theater v newyorském Brooklynu své nové kolekce. Kolekce 3 a 3.5 značky Reebok by Pyer Moss.
Debut těchto kolekcí přichází těsně po oznámení vzniku Reebok Studies, nové divize firmy Reebok, jejímž uměleckým ředitelem bude zakladatel a šéfdesignér značky Pyer Moss Kerby Jean-Raymond.
American, Also, 3 a 3.5
Kolekce 3 a 3.5 jsou součástí kampaně „American, Also“ a jejich úkolem je prozkoumávat aktuální podmínky lidské existence a přinášet na světlo neznámé příběhy.
Stěžejní součástí Kolekcí 3 a 3.5 značky Reebok by Pyer Moss je koncept Sankofa. Sankofa je slovo v ťwiském dialektu jazyka ghanského kmene Akan, které znamená „Vrať se pro to“ a je symbolizováno stylizovaným vyobrazením ptačí siluety s hlavou otočenou vzad, aby do zobáku uchopila vzácné vejce poznání.
Symbol je ztvárněn na několika klíčových kusech v nových kolekcích. Sankofa symbolizuje návrat člověka do své minulosti, aby se chopil toho, co mu právem náleží – možnost vyprávět svůj příběh po svém. To je také jednotícím podtónem kampaně „American, Also“: utlačovaní a marginalizovaní se vracejí do minulosti a chápou se toho, co jim právem patří.
Experiment 4 – Fury Trail
Značka Reebok by Pyer Moss v premiéře představila tenisky Experiment 4 – Fury Trail, nejnovější stylový přírůstek do nabídky obuvi. Bota byla navržena jako posvátný objekt rozčleněný do tří vrstev, z nichž každá představuje všechny ty, kdo vlastní pílí dosáhnou úspěchu vytvořením něčeho hodnotného tváří v tvář protivenství.
Ad První část
Je spodní oblast boty, která vystupuje z podrážky pod ní. Ochrana proti zablácení symbolizuje příběh boje a vzestupu těch, kterým tvrdili, že mimo prostor, který jim byl vyhrazen, nemají šanci uspět. Tuto oblast, jejímž úkolem je chránit zbytek boty, tvoří pogumovaná kůže a pevný ochranný termoplast.
Ad Druhá část
Tu tvoří pata, špička a středové postranice, naznačuje jemnou výstřednost i půvab a symbolicky představuje úspěch. Je sestavena z kvalitního úpletu s třpytivými prvky a litým ostěním.
Ad Třetí část
To je nejvnitřnější vrstva je chráněná oběma ostatními a představuje emoční složku celku. Měkké a tvarově přizpůsobivé materiály tvoří vnitřní i vnější jazyk a podšitou výstelku – tedy ty části, které jsou ve styku s nohou nositele.
Na molu byly k vidění dvě barevné kombinace
- černá se sienou pálenou a podzimní žlutou
- druhou byla á a základní červená se světle béžovou a šmolkově modrou
Další barevné kombinace budou uvedeny spolu s Kolekcí 3.5 na jaře 2020.
Kolekce 3 značky Reebok by Pyer Moss bude k zakoupení na webu Reebok.com v průběhu měsíce října 2019, kolekce 3.5 bude k mání na jaře 2020.
Zdroj foto: Mario Valentino pro Reebok a Pyer Moss
Nejnovější články
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024
Dejte sbohem vráskám na čele
11. července 2024
Snubní prsteny se dříve považovaly za pohanskou tradici
20. června 2024
Může být batoh elegantním doplňkem? Rady pro ni i pro něj
15. dubna 2024
Dámské kabelky jako nepostradatelná součást Vašeho šatníku
10. ledna 2024
Hřejivé přátelství vašim nohám nabídnou kotníkové boty!
6. ledna 2024