Irina Shayk: hvězda kolekce pleteného zboží Intimissimi

Irina Shayk: hvězda kolekce pleteného zboží Intimissimi

8. listopadu 2019, Intimissimi, nová kolekce, dámská kolekce, kolekce oblečení, dámské oblečení

Sponzorované odkazy

Žhavá a sexy s dokonalým tělem, kočičíma očima a divokou osobností, taková je ikona stylu Irina Shayk. Tato ruská supermodelka, která září elegancí i smyslností, se stala tváří nové kolekce pletených oděvů značky Intimissimi.

Neodolatelně elegantní kolekce rozehrává symfonii jemné příze v kombinaci s měkkými lehkými vlákny, která hladí pokožku.

Reklamní kampaň

Ta se nese v nadčasové, ale módní a trendy barevné paletě, inspirované přehlídkovými moly a žhavým trendem colourblockingu. Modely jsou k dispozici v klasických tónech bílé a černé, stejně jako v barvě velbloudí srsti, což je v historii pleteného oblečení této značky vůbec poprvé.

Nude a neutrální odstíny

Napříč kolekcí se objevují také tři nové „neutrální“ odstíny, které přímo rozsvěcují ultralehké topy s dlouhým rukávem a kulatým výstřihem, žebrované roláky, maxi vesty, volné kalhoty a šaty na tělo. Dobře se kombinují s jakýmkoli dalším oblečením: můžete si z nich vytvořit vlastní, osobitý a jedinečně vrstvený outfit.

Ve znamení úpletu a kašmíru

Nová sezóna bude ve znamení utralehkého úpletu a kašmíru: úplet je lehounký skoro jako pavučina a vyrobený jen z těch nejkvalitnějších přízí. Je skutečně jako peříčko a ve spojení se střihem na tělo představuje mistrovskou lekci v tom, jak působit svůdně a zároveň elegantně. Horkou novinkou v této kolekci jsou měkké oversized svetry s kulatým výstřihem a topy s rozepínáním na knoflíčky u krku pro svěží vzhled, který je vždy in.

Luxusní příze

Vyrobená je z vlny & hedvábí – poprvé představená v široce žebrované verzi na extra dlouhých kardiganech – je předurčena k tomu, aby se stala hitem. A nyní Intimissimi přichází s dalším „geniálním“ nápadem: jemně žebrovaným úpletem protkaným lesklým lurexovým vláknem.

Chiara Ferragni a Irina Shayk

Reklamní kampaň, která představuje novou kolekci pletenin Intimissimi prostřednictvím neodolatelných záběrů Iriny Shayk, poběží na celém světě. Hlavní kampaň podpoří rozsáhlá kampaň digitální, v níž zazáří italská internetová hvězda a módní influencerka Chiara Ferragni. Svým hravým a spontánním přístupem a svěží přímočarou osobností – i svými neverbálními gesty – Chiara dokonale ztvárňuje atmosféru celé kolekce.

Krátká 15vteřinová videa, 6vteřinové klipy a smyčky z aplikace Boomerang jsou dokonalými nástroji pro efektivní kampaň na sociálních sítích. Ale to není všechno: kampaň obsahuje spoustu speciálního a atraktivního nového obsahu, a ideálně kombinuje tištěná a digitální média.

Zdroj foto: Intimissimi

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu