Jarní kampaň Lindex: Bra – volution

Jarní kampaň Lindex: Bra – volution

10. únor 2020, kampaň, jaro, Lindex, spodní prádlo dámské spodní prádlo

Sponzorované odkazy

Letošní jarní kampaň pro spodní prádlo odráží postoje společnosti Lindex. „Spodní prádlo pro lidi, jako jsme ty i já“ – to je poselství letošní kampaně pro spodní prádlo od společnosti Lindex, která zdůrazňuje krásu žen v různých životních etapách a v každodenním prostředí.

„Abychom je všechny mohli inspirovat a ony se pak mohly cítit sebevědomě, bez ohledu na to, kým jsou, jak vypadají a jakou si zvolily životní cestu. V našich sděleních chceme opravdu ukázat svůj postoj – zaměřit se na reálnost, osobitost a inkluzi“, říká výkonná ředitelka Susanne Ehnbåge.

Být sama sebou

Kampaň pro spodní prádlo od společnosti Lindex představuje krásu žen v každodenních situacích. Hájení rozdílnosti a pozitivity těla je rovněž součástí příslibu udržitelnosti společnosti Lindex a také hlavním cílem oblasti zájmu „Podpory žen“.

Ženskost v hlavní roli

Ženy vždy byly ve středu zájmu společnosti Lindex, která začínala jako společnost se spodním prádlem před více než 65 lety. Díky dědictví a obrovským zkušenostem v oblasti spodního prádla je společnost Lindex lídrem na severském trhu se spodním prádlem a zajišťuje odbornost v oblastech střihu, pohodlí, kvality a funkčnosti.

Bra-volution

Jedinečný a srozumitelný koncept společnosti Lindex s názvem „Bra-volution“ vám pomůže najít dokonalý střih, díky čemuž jej oceňují zákazníci módních společností.

„Ve společnosti Lindex jsou pro nás ženy vším. Chceme pro každodenní životy našich zákaznic představovat pozitivní sílu a vždy se snažíme o ženský pohled a bereme v potaz potřeby žen ve všem, co děláme, což je klíčem našeho úspěchu“, říká Susanne Ehnbåge.

Kampaň pro spodní prádlo od společnosti Lindex byla uvedena na trh 23.ledna 2020.

Lindex

Lindex je jedním z předních evropských módních řetězců a provozuje cca 460 obchodů v 18 zemích. Obchodním konceptem firmy Lindex je nabízet inspirativní a dostupnou módu ženám, které se o ni zajímají. Sortiment firmy sestává z několika různých konceptů dámské módy, dětské módy, spodního prádla a kosmetiky. Padesát procent produktů firmy je vyrobeno z obnovitelných zdrojů a Lindex se zavázal, že do roku 2020 to bude plných 80 %. Lindex je součástí skupiny Stockmann registrované ve Finsku.

Zdroj foto: Lindex.com.

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii dámské oblečení a spodní prádlo.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu