![Značka Puma podporuje české umělce](/assets/clanky/2020-10/clanek11525/title_clanek11525.jpg)
Značka Puma podporuje české umělce
Sponzorované odkazy
Umění a móda že nejde dohromady? Ale ano! Jdou ruku v ruce a koexistují v jakési symbióze. Patrné je to aktuálně v počinu značky Puma, která podporuje české umělce.
Sportovní značka Puma podporuje tvůrce i na lokální úrovni. České zastoupení značky s cílem podpořit českou uměleckou scénu vytvořilo společně s nadějným tvůrcem Janem Bicanem limitovanou kolekci mikin s názvem My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA.
Mikiny tak trochu jinak
Značka PUMA se dlouhodobě vydává směrem podpory nadějných umělců a návrhářů a společně tak přináší neotřelé kolaborace. Proto se PUMA spojila i s mladým Janem Bicanem, aby společně vytvořili odvážnou kolekci mikin. Jan Bican je teprve dvaadvacetiletý kreativec, který se nebojí jít s kůží na trh. Mít namalovaný obraz doma nad pohovkou je pro něj nuda, a tak si založil vlastní kreativní koncept #TJBC. Přenáší kresby a malby na produkty spolu s nekonečnou Biblí příběhů.
![](/assets/clanky/2020-10/clanek11525/upload/photo/puma-x-jan-bican_02.jpg)
Inspirace současností
Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stala současná situace, která mu připomněla zvířata uvězněná v zoologické zahradě. Na rozdíl od zvířat se společnost uzavřela naprosto sama a dlouhý sociální útlum jí přinesl čas zamyslet se nad vlastní existencí. My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA je limitovaná kolekce mikin, která reaguje na současnou situaci a díky kresbám umocňuje kontrasty našich životů. Mikina je pro každého, kdo má chuť podpořit české umění a kreativu.
![](/assets/clanky/2020-10/clanek11525/upload/photo/puma-x-jan-bican_04.jpg)
*„Ze spojení s tak velkou značkou, jako je PUMA, mám obrovskou radost. Těší mě, že PUMA podporuje mladé kreativce nejen ve světe, ale i v České republice a je mi ctí, že jedním z nich mohu být právě já,*“ říká autor Jan Bican.
![](/assets/clanky/2020-10/clanek11525/upload/photo/puma-x-jan-bican_07.jpg)
„Toto je přesně směr, který chceme s PUMOU dlouhodobě sledovat. Podpora drobných umělců je pro nás velmi důležitou součástí naší komunikace. Umělecký rukopis Honzi je velmi odvážný, ale o to více se mi líbí. “ podotýká marketingová manažerka značky PUMA Lucie Hložánková.
Kolekce My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA obsahuje klasické mikiny PUMA v černých a šedých barvách doplněné nezaměnitelným punkovým rukopisem Jana Bicana. Dostupné jsou na webových stránkách janbican.cz.
Zdroj foto: Puma
Nejnovější články
![5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy](/assets/clanky/2024-07/clanek11841/small_title_clanek11841.jpg)
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024
![Dejte sbohem vráskám na čele](/assets/clanky/2024-07/clanek11840/small_title_clanek11840.jpg)
Dejte sbohem vráskám na čele
11. července 2024
![Snubní prsteny se dříve považovaly za pohanskou tradici](/assets/clanky/2024-06/clanek11839/small_title_clanek11839.jpg)
Snubní prsteny se dříve považovaly za pohanskou tradici
20. června 2024
![Může být batoh elegantním doplňkem? Rady pro ni i pro něj](/assets/clanky/2024-04/clanek11838/small_title_clanek11838.jpg)
Může být batoh elegantním doplňkem? Rady pro ni i pro něj
15. dubna 2024
![Dámské kabelky jako nepostradatelná součást Vašeho šatníku](/assets/clanky/2024-01/clanek11837/small_title_clanek11837.jpg)
Dámské kabelky jako nepostradatelná součást Vašeho šatníku
10. ledna 2024
![Hřejivé přátelství vašim nohám nabídnou kotníkové boty!](/assets/clanky/2024-01/clanek11836/small_title_clanek11836.jpg)
Hřejivé přátelství vašim nohám nabídnou kotníkové boty!
6. ledna 2024