
Louis Vuitton pánská kolekce od Virgila Abloha
Sponzorované odkazy
Doba “covidová” nepřeje ani módě a módním návrhářům. Obchody jsou často uzavřené, nakupuje se online a módní přehlídky, v podobě, jak jsme je znali dříve, se zdají být v nedohlednu. Vše zlé je ale k něčemu dobré a značky tak přicházejí s novými způsoby, jak své zákazníky oslovit. Louis Vuitton například vytvořil prostor na Rue du Pont Neuf, který slouží jako dočasný butik a dává lidem možnost prohlédnout si limitované edice Virgila Abloha.
.jpg)
LV: Walk in the Park
Kontakt mezi návrhářem a nositeli jeho designů je důležitý. I proto se značka Louis Vuitton rozhodla pro realizaci série akcí, které tvorbu Virgila Abloha, kreativního ředitele pánských kolekcí, představují veřejnosti. V dočasné pařížské rezidenci tak byly k nahlédnutí ikonické modely tenisek z dřívějších, ale i aktuálních kolekcí, šperky, sluneční brýle a celá řada dalších doplňků. Ve všech případech se jednalo o velmi žádané či přímo sběratelské kousky. Nechyběl mezi nimi ani nejnovější model tenisek LV Trainer Upcycling včetně exkluzivní verze Paris s pouhými 95 kusy. Podívaná pak byla ještě vylepšená podobou celé instalace, kdy byly jednotlivé modely rozděleny do bloků v odstínech duhy.

Brýle od Pharella Williamse
Prodejní expozice však nabídla i další speciality z dílny Louis Vuitton. Mezi ně můžeme zajisté zařadit náhrdelníky Cuban chains, šperky s motivem spojených oček řetězu, které Virgila Abloha také proslavily. Vedle nich se návštěvníkům ukázaly také modely slunečních brýlí 1.1 Millionaires, které pro tento módní dům navrhli v roce 2004 Pharell Williams a Nigo.

Aplikace i bláznivá postavička
Nejen na slavných designech však byl nový počin LV postaven. Do světa Virgila Abloha mohli lidé nahlédnout i prostřednictvím rozšířené reality a užít si tak zcela novou zkušenost. Mnohé také mohl potěšit návrat pestrobarevné a bláznivé postavičky Zoooom a jejích přátel, motivu navrženého pro kolekci jaro/léto 2021 prezentované v Šanghaji a Tokiu. I to je další způsob, jak se návrhář snažil komunikovat se svým publikem a zároveň tak posílit rozmanitost ducha komunity.

Foto: Louis Vuitton
Nejnovější články

Nová fota finalistek České Miss ESSENS
5. března 2021

Udržitelnost je v módě: s Green butik máte to nej z nabídky
4. března 2021

Etické a nadčasové spodní prádlo značky Bohempia
2. března 2021

Puma x The Peanuts: komiksoví hrdinové v akci
28. února 2021

Luxus s doplňky Montblanc: jsou stylové a jedinečné
26. února 2021

Co letos frčí? Kultovní retro vzhled! Vyladí vám jej s H&M
24. února 2021