
Puma Only See Great: optimismus a sebedůvěra
Sponzorované odkazy
Značka Puma jede dál a aktuálně prezentuje kampaň „Only See Great”, jež má lidem napříč generacemi a po celém světě dodat optimismu a sebedůvěru.
Novou kampaní „Only See Great” Puma představuje myšlenky svých globálních ambasadorů, jako jsou Neymar Jr., Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Cara Delevingne, Lewis Hamilton, Usain Bolt, Rickie Fowler a další, pro povzbuzení veřejnosti v období, které mnozí považují za jedno z nejnáročnějších.
Cara Delevingne
Rozhovory a online posty
Ikony řady disciplín budou v průběhu celého roku prostřednictvím rozhovorů v médiích či postů na online kanálech značky Puma sdílet své názory a stanoviska k tomu, jak i v této náročné době patřit k největším osobnostem svých oborů.
Lewis Hamilton
Vize a víra v lepší zítřky
Osobnosti budou také šířit své optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama v roce, ve kterém svět doufá v překonání pandemie a těší se na klíčové sportovní události, jako jsou série mistrovství světa Formule 1, mistrovství Evropy ve fotbale a samozřejmě letní olympijské hry v Tokiu.
Usain Bolt
Inspirace JAY-Z” Carterem
Puma našla inspiraci pro svou kampaň v myšlenkách Shawna “JAY-Z” Cartera, kulturní ikony, byznysmena a filantropa, který řekl: „Vidím jen to nejlepší. Nespokojím se s tím vidět pouze dobré. Nevidím kompromisy. Ve všem, co děláme, bychom se vždy měli snažit dosahovat těch nejlepších výsledků. Něčeho, co vydrží.“
„JAY tuto myšlenku vyslovil v jedné z našich prvních diskusí o produktovém designu,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel pro brand a marketing společnosti Puma. „Jeho slova dokonale vystihují poselství, které jsme jako značka chtěli lidem předat v tomto roce plném jedinečných kulturních a sportovních akcí. Myslím, že pointou sdělení je plně se soustředit jen na ty nejvyšší cíle. Podívat se do svého nitra a nalézt tam to, co nikdo jiný nevidí.“
Rickie Fowler
Ambassadoři v akci
Kampaň „Only See Great“ poodhalí kariérní dráhu PUMA ambasadorů, kteří se také podělí o zkušenosti s nasloucháním vlastní intuici a hlasu srdce, jež jim pomohly naplnit jejich jedinečné vize, a to i navzdory současným výzvám plynoucím z globální pandemie. „Only See Great“ se zaměří také na téma dosažení „velikosti“ – jaké je o ni usilovat a kam se posunulo vnímání tohoto pojmu za poslední rok.
Neymar da Silva Santos
Nové produkty a kolekce
V rámci kampaně „Only See Great“ bude v průběhu roku uvedeno na trh několik nových produktů, včetně klíčových sportovních kolekcí, které obléknou sportovci a federace na letních sportovních událostech jako Euro 2021, Copa America nebo olympijské hry.
Skylar Diggins
Zdroj foto: Puma
Úvodní foto: Winnie Harlow
Nejnovější články

Letní trendy aneb jak se obléct na dovolené u moře
9. června 2022

Osvědčené dárky pro muže ke každé příležitosti
9. června 2022

Top 10 trendy věcí na léto 2022
2. června 2022


Jak se stylově obout na túru?
1. června 2022

Tipy na vstupní modely světla luxusních hodinek
26. května 2022