Levis: šetrnost je cool

Levis: šetrnost je cool

5. května 2021, Levis: šetrnost je cool, udržitelnost, móda, recyklace

Sponzorované odkazy

Levis odstartoval kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER za udržitelnost módy a oděvního průmyslu a sám se snaží jít příkladem. Se sloganem „Nakupuj lépe, nos déle“ chce inspirovat zákazníky ke změně nákupních zvyků a oděvní firmy k využívání nových ekologičtějších materiálů i technologií.

Výroba a spotřeba oblečení dosáhla neudržitelné úrovně – mezi lety 2000 a 2020 se zdvojnásobila. Máme v šatníku víc věcí, které nosíme méně a pak je rychle vyhodíme – vydrží nám o polovinu kratší dobu než před 15 lety.

Emma Chamberlain

Přizval skupinu inspirujících changemakerů

  • Emma Chamberlain je vůdčí hlas své generace, milovnice módy, která dává přednost šetrnosti, secondhandu a přetváření starého v nové.
  • Jaden Smith, dlouholetý partner značky se stejným smýšlením, se zajímá o vodu a zvyšuje povědomí o omezených zdrojích naší planety.

Jaden Smith

  • Anglický fotbalista Marcus Rashford MBE je filantrop a tvrdý obhájce mládeže z chudých komunit.

Marcus Rashford

  • 20letá indonéská podnikatelka a aktivistka Melati Wijsen vedla v roce 2019 úspěšnou kampaň za zákaz plastových tašek na Bali a nyní se věnuje postavení mládeže.

Melati Wijsen

  • Xiye Bastida z mexického San Pedro Tultepec pochází města postiženého suchem i povodněmi, proto bojuje za lepší budoucnost planety.

Xiye Bastida

  • Americký domorodý environmentální aktivista a hip-hopový umělec Xiuhtezcatl zase propojuje hudbu s environmentální spravedlností.

Xiuhtezcatl

Odpovědnost

Levi’s® si uvědomuje svoji odpovědnost a sám prosazuje ambiciózní opatření v oblasti klimatu a úspory vody. Investuje do materiálů jako bavlnizované konopí nebo organická bavlna i technologií, například 76 % všech produktů Levi Strauss & Co. a 70 % všech džínů a džísek Levi's® se dnes vyrábí s využitím technologie Water

„Cítíte ten rozdíl, když máte na sobě džíny, které s vámi už něco prožily, nebo najdete stylový kousek z druhé ruky? Denim Levi's® se dá nosit po generace, déle si drží svoji hodnotu, jak fyzickou, tak emocionální,“ říká Paul Dillinger, viceprezident pro inovace produktů.

„Klimatická krize je největší hrozbou, které čelíme, ale také největší příležitostí, jak něco změnit,“ říká Xiye Bastida.

„Svět, ve kterém žijeme, nás vybízí k neustálému nakupování. Dostává nás to do špatného cyklu. Jsem rád, že Levi’s® mění toto poselství a prosazuje, že šetrnost je cool. Některé z mých oblíbených džínů jsou z druhé ruky,” uvádí Jaden Smith. Tak se přidejte!

Zdroj foto: Levis

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii módní peklo, módní značky a návrháři, ostatní, ostatní a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu