Louis 200: Louis The Game – Cesta pro každého

Louis 200: Louis The Game – Cesta pro každého

5. srpna 2021, Louis 200, Louis The Game, hra, výročí, Louis Vuitton, Cesta pro každého

Sponzorované odkazy

Počátky značky Louis Vuitton jsou spojeny s epickou výzvou: Louis, 14letý mladík opustil svou rodinu v rodném francouzském kraji Jura; dva roky strávil na pěší pouti Francií, než stanul v Paříži. Na oslavu jeho 200. výročí se módní dům nechal inspirovat touto cestou a vyvinul plošinovou hru, která osloví hráče napříč generacemi.

** Louis The Game** kombinuje pokročilou animaci s historickým odkazem a nabízí akční dobrodružství v šesti imaginárních světech, které překračují rovinu času.

Maskot značky Louis Vuitton

Ve hře se objevuje Vivienne, stále známější maskot značky Louis Vuitton, cestující na velké vzdálenosti, aby navštívil slavnostní narozeninové destinace. Po cestě musí tato svěží a veselá postavička nasbírat co nejvíce svíček s Monogramem a také klíče, které odemykají další z levelů. Globální platforma umožňuje hráčům soupeřit se svými přáteli a nabízí nejrůznější skiny, které mohou být během hry změněny.

Hra integruje nejmodernější technologii blockchain a zahrnuje 30 NTF položek. Desítku z nich vytvořil populární digitální umělec známý jako Beeple.

Již od včerejška – 4. srpna v 15:00 středoevropského času bude spuštěna interaktivní iniciativa Louis 200 jako aplikace přes Apple a Google Play pro systémy Android. Jakmile si hráč hru stáhne, je vyzván, aby si vybral jeden ze dvou batohů Louis Vuitton.

Tutoriál vám předvede všechny pohyby maskota Vivienne, které se zlepšují s dokončením levelu – od základní chůze a běhu, přes lezení po římsách až k plavení a dvojitému skákání. Každá z dvou stovek svíček odemkne pohlednici, která skrývá anekdotu nebo zajímavost, spojenou se spolupracemi módního domu, speciálními zakázkami, technickými detaily, rodinnou historií, uměleckými kolaboracemi, klíčovými momenty z přehlídek a podobně.

Hurá do hry

A dobrodružství začíná… Vycházíme z Louisova lesa, hráč poté provádí Vivienne lokacemi Luminous City, Adventure Kingdom, Monogram Island, Sunshine Metropolis a Birthday Extravaganza – snovými místy, která připomínají Paříž, Peking, Londýn, New York a další. Klouzání přes kopce, lezení po budovách a energetické otáčení – vždy, když získáte svíčku, Vivienne se zalije třpytivými barvami.

Louis The Game nabízí prostřednictvím zábavy a souvislého vyprávění nové médium, přibližující historii módního domu na poli kreativity a inovace – znovu tak připomíná, že historický odkaz a pokrok mohou skvěle koexistovat.

Kdo je Beeple?

Spolupráce Mika „Beeple“ Winklemanna na hře Louis The Game představuje již druhé pracovní propojení s tímto módním domem. V rámci dámské kolekce pro sezónu jaro/léto 2016 spolupracoval americký umělec s Nicolasem Ghesquièrem na sérii exkluzivních potisků, inspirovaných existujícími uměleckými díly.

Vytvořil také videa pro výlohy vybraných butiků po celém světě. V aukční síni Christie's bylo 11. března 2021 vydraženo NFT jeho Instagramové koláže, která vznikala déle než 13 let, za 69,3 miliónu dolarů – dosud nejvyšší částku vyplacenou za dílo digitálního umění. Beeple se stal třetím nejdražším žijícím umělcem na světě.

Zdroj foto: Louis Vuitton

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii doplňky, módní značky a návrháři, tašky a batohy a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu