Radost, optimismus a symbol vítězství: Humanic nově na trhu

Radost, optimismus a symbol vítězství: Humanic nově na trhu

20. října 2021, Humanic, Franz, značka, nová identita bota s véčkem na orstech

Sponzorované odkazy

Podstatné věci se nemění. Uplynulých 18 měsíců nám připomnělo, že je potřeba se radovat ze života i z maličkostí, a v náročných situacích o to více. V současné neobvyklé situaci se prémiový obchodník s obuví HUMANIC rozhodl pro novou identitu své značky.

Prodejny HUMANIC v 9 evropských zemích navštíví měsíčně 4,5 mil. zákazníků. Na prodejnách pracuje celkem 2 200 zaměstnanců, kteří jsou zákazníkům vždy plně k dispozici a rádi jim přináší inspiraci. A co tyto dva světy nově spojuje? Franz! Je duchem značky HUMANIC, kterého symbolizuje sympatická ikona chodidla a ruky s prsty zvednutými do „V“ představující vítězství.

Co Franz přinese?

Franz přinese od 23. září 2021 radost do života milovníků obuvi ve všech v zemích, kde HUMANIC působí. Franz je ztělesněním odvahy dnešní doby. Odvahy vydat se novou cestou a čelit překážkám s nadhledem.

A co Franz znamená?

Jedná se o jednoduchý akronym: Fashion (móda) – Revolution (revoluce) – Attitude (přístup) – Number One (číslo jedna) – Zeitgeist (duch doby). Ve všech zemích budě mít tento symbol vlastní slogan.

V Rakousku a Německu „Frag Franz.“, v Bulharsku „Попитай Франц.“, v Rumunsku „Între-abă-l pe Franz.“, v Maďarsku „Kérdezd Franzot.“, ve Slovinsku „Vprašaj Franza.“, v Chorvatsku „Pitaj Franza.“, na Slovensku „Spýtaj sa Franza.“ a v České republice „Zeptej se Franze.“.

Zákazníci budou od nynějška chodit do HUMANICu kvůli Franzovi, který jim vždy kvalitně poradí při výběru obuvi i doplňků.

HUMANIC spojuje tradici a inovace

Cesta za úspěšnou budoucností vede přes porozumění vlastní minulosti. Součástí HUMANICu byli vždy lidé s výjimečným citem pro vývoj a správné načasování, lidé, kteří tvořili historii značky HUMANIC. A to jak při samotném vzniku firmy, tak během jejího vývoje. Příběh značky začal v roce 1872 v rakouském Grazu (který je i nadále sídlem společnosti) v jedné malé továrně na zpracování kůže.

Příští rok oslaví HUMANIC 150. narozeniny

Je to nyní ten správný okamžik na novou, přelomovou identitu značky. V Humanicu tedy hledali. A co vyšlo najevo? Lidé nevnímají značku jako obyčejný obchod s obuví, nýbrž jako mezinárodní komunitu, kterou spojuje láska k módě, a zejména vášeň pro boty a doplňky. Zákazníci si jej cení především díky prvotřídnímu poradenství, trendům a široké nabídce prémiových značek.

Člen představenstva společnosti HUMANIC, Michael Rumerstorfer k tomu říká: „Vždy jsme chtěli lidem přinášet ty nejnovější módní trendy. A to chceme i dnes. Zajímáme se ale také o to, co se děje kolem nás – o tzv. ducha doby. V tomto mimořádném období, které je pro mnohé z nás velkou výzvou, jsme proto chtěli, aby si lidé spojili HUMANIC s určitým symbolem, který je povzbudí a přinese jim radost do života. Který je přiměje se usmívat.“

Ikona Franze: odvaha do současnosti i budoucnosti

Při hledání inspirace pro nové vizuály našel kreativní tým HUMANICu předlohu v archivech. V 70. letech minulého století přišel totiž HUMANIC s opravdu originální komunikací, která nebyla klasickou reklamou, nýbrž uměním ve veřejném prostoru. S HUMANICem tehdy spolupracovali významní umělci, kteří suplovali kreativní agenturu, a to více než 25 let. Zrodila se mimo jiné barevná ikona ve tvaru chodidla a ruky s prsty zvednutými do „V“ – FRANZ. Této ikoně, která v domovské zemi značky psala dějiny reklamy, chceme v upravené formě dopomoct k úspěchu ve všech zemích, kde HUMANIC aktuálně působí.

„Nedokážu si představit vhodnější symbol optimismu a radosti ze života pro příznivce značky HUMANIC. „V“ jako vítězství je jasným signálem naděje, který zároveň určuje směr, kudy se vydat do budoucnosti,“ přibližuje Michael Rumerstorfer. FRANZ představuje jednoduchou zkratku pěti hlavních zásad, které vytváří značku HUMANIC: Fashion. Revolution. Attitude. Number One. Zeitgeist. Je to ta nejkratší odpověď na otázku, co znamená Humanc.

Pět písmen

Pět písmen jako pět hlavních principů, které v budoucnu ještě více přiblíží naši značku zákazníkům. „Naše vize je jednoduchá. Přinášíme radost do života lidí a ze všedních dnů děláme nevšední. Jak? Na našich 198 prodejen ve všech zemích zavítá v průměru 4,5 mil. zákazníků měsíčně. Tato důvěra je zároveň velkým závazkem. Záleží nám na tom, aby měl zákazník radost z nákupu, při kterém je důležitý samozřejmě také mezilidský kontakt. Jako alternativu k anonymnímu nakupování na internetu nabízíme zákazníkům zcela vědomě síť prodejen, které jsou jakýmsi módním butikem v jejich blízkosti. V nich zákazníci najdou nejnovější módní trendy, inspiraci a atmosféru, a to díky kreativním kooperacím s významnými partnery a široké nabídce sortimentu. Vše, co v HUMANICu děláme, děláme kvůli spokojenému úsměvu zákazníků, kteří u nás nakoupí a kteří nám důvěřují,“ vysvětluje blíže Rumerstorfer.

„Zaměstnanci HUMANICu milují boty a toto nadšení sdílí také se zákazníky. Prodejny najdete ve všech velkých městech, zaměstnanci vám odborně poradí, vše vám rádi vysvětlí. Zákazník tak může být opravdu spokojený a radovat se z toho, jak dobře a příjemně nakoupil,“ popisuje Rumerstorfer filozofii HUMANIC.

Nová identita s vlastní kolekcí bot, oblečení a doplňků

Novou identitu značky HUMANIC naplno pocítíte od 23. září 2021.* „Chceme, aby naše nadšení bylo ještě bezprostřednější, a chceme jej překlopit do kvality zážitku – prostřednictvím atmosféry na prodejnách a ve všech našich komunikačních kanálech“*, prozrazuje Michael Rumerstorfer. Výhradně pro tento účel byla vytvořena speciální edice tenisek FRANZ, kolekci doplňků TRIBUTE TO FRANZ, nové spoty a zajímavé slogany na našich vizuálech i na prodejnách.

„Rebranding je zároveň přípravou na naše velké 150leté jubileum, které oslavíme příští rok, a pozvánkou pro všechny módní nadšence, aby se k nám přišli podívat. Máme atraktivní nabídku, díky které bude váš módní život zajímavější. A máme toho ještě hodně v plánu,“ říká závěrem Michael Rumerstorfer, člen představenstva společnosti HUMANIC.

Zdroj foto a info: Humanic

Autorem článku je Pavla Jelínková. Článek najdete v kategorii obuv, kozačky, letní boty, lodičky, módní kabelky, tenisky a značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu