![Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear](/assets/clanky/2009-03/clanek00296/title_clanek00296.jpg)
Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear
Sponzorované odkazy
Značka Pull and Bear vznikla v roce 1991 z podnětu španělské Inditex Group , která mimo jiné vlastní značky Zara a Bershka, jako reakce na segmentaci trhu. V té době byla poptávka po jednoduché módě se špetkou mezinárodních vlivů, která by splňovala tři základní kritéria: originální styl, nízkou cenu a vysokou kvalitu. Hnací silou Pull and Bear je snaha přiblížit módní trendy široké veřejnosti. Skupina Inditex je úspěšná jak ve Španělsku, tak v zahraničí především z toho důvodu, že dokáže odhadnout, po čem zákazníci touží. Vynikají také schopností navrhnout, vyrobit a dodat novou kolekci na jakékoliv místo za pouhé dva týdny.
![](/assets/clanky/2009-03/clanek00296/upload/photo/2.jpg)
Pull and Bear
Značka je určena pro mladé lidi ve věku 14 až 28 let a její kolekce jsou většinou navrženy v ležérním stylu, tak aby uspokojili generaci mládeže z měst. Nové technologie, alternativní sporty, nejnovější umělecké trendy a hudební styly představují základní zdroj inspirace. Pull and Bear klade důraz na osobitý styl a nebojí se kombinovat neměnné prvky s recyklovanými elementy z minulosti. Na mezinárodní trh se Pull and Bear podařilo proniknout především kvůli svým nekompromisně nízkým cenám, na českém trhu je k dostání od roku 2005. V současnosti existuje 400 obchodů Pull and Bear již ve 27 zemích světa. Během krátké doby dokázala expandovat tak rychle především díky své schopnosti přizpůsobovat se potřebám mladých lidí.
![](/assets/clanky/2009-03/clanek00296/upload/photo/access.jpg)
Jaro/léto 2009
Kampaň pro nadcházející sezónu, která se nese ve stylu prašného divokého Západu, nafotil Daniel Riera. Na fotkách, ze kterých přímo sálá horko a dusno letních dní, figuruje britský model Sam Way a modelka Joey Kirchner. Kromě oblečení a doplňků vyrábí Pull and Bear také parfémy. Vůně Pull je k dostání jak v dámské, tak pánské variantě a je stejně jako ostatní produkty firmy určena mladým nekonformním lidem, kteří prožívají život nespoutaný konvencemi.
![](/assets/clanky/2009-03/clanek00296/upload/photo/pic.jpg)
Zdroje:
Nejnovější články
![5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy](/assets/clanky/2024-07/clanek11841/small_title_clanek11841.jpg)
5 tipů pro majitele butiků, jak založit vlastní značku džínové bundy
21. července 2024
![Dejte sbohem vráskám na čele](/assets/clanky/2024-07/clanek11840/small_title_clanek11840.jpg)
Dejte sbohem vráskám na čele
11. července 2024
![Snubní prsteny se dříve považovaly za pohanskou tradici](/assets/clanky/2024-06/clanek11839/small_title_clanek11839.jpg)
Snubní prsteny se dříve považovaly za pohanskou tradici
20. června 2024
![Může být batoh elegantním doplňkem? Rady pro ni i pro něj](/assets/clanky/2024-04/clanek11838/small_title_clanek11838.jpg)
Může být batoh elegantním doplňkem? Rady pro ni i pro něj
15. dubna 2024
![Dámské kabelky jako nepostradatelná součást Vašeho šatníku](/assets/clanky/2024-01/clanek11837/small_title_clanek11837.jpg)
Dámské kabelky jako nepostradatelná součást Vašeho šatníku
10. ledna 2024
![Hřejivé přátelství vašim nohám nabídnou kotníkové boty!](/assets/clanky/2024-01/clanek11836/small_title_clanek11836.jpg)
Hřejivé přátelství vašim nohám nabídnou kotníkové boty!
6. ledna 2024