Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear

Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear

4. duben 2009, Pull and Bear, Inditex Group, Zara, Bershka, Sam Way

Sponzorované odkazy

Značka Pull and Bear vznikla v roce 1991 z podnětu španělské Inditex Group , která mimo jiné vlastní značky Zara a Bershka, jako reakce na segmentaci trhu. V té době byla poptávka po jednoduché módě se špetkou mezinárodních vlivů, která by splňovala tři základní kritéria: originální styl, nízkou cenu a vysokou kvalitu. Hnací silou Pull and Bear je snaha přiblížit módní trendy široké veřejnosti. Skupina Inditex je úspěšná jak ve Španělsku, tak v zahraničí především z toho důvodu, že dokáže odhadnout, po čem zákazníci touží. Vynikají také schopností navrhnout, vyrobit a dodat novou kolekci na jakékoliv místo za pouhé dva týdny.

Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear (http://www.luxurymag.cz)

Pull and Bear

Značka je určena pro mladé lidi ve věku 14 až 28 let a její kolekce jsou většinou navrženy v ležérním stylu, tak aby uspokojili generaci mládeže z měst. Nové technologie, alternativní sporty, nejnovější umělecké trendy a hudební styly představují základní zdroj inspirace. Pull and Bear klade důraz na osobitý styl a nebojí se kombinovat neměnné prvky s recyklovanými elementy z minulosti. Na mezinárodní trh se Pull and Bear podařilo proniknout především kvůli svým nekompromisně nízkým cenám, na českém trhu je k dostání od roku 2005. V současnosti existuje 400 obchodů Pull and Bear již ve 27 zemích světa. Během krátké doby dokázala expandovat tak rychle především díky své schopnosti přizpůsobovat se potřebám mladých lidí.

Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear (http://www.luxurymag.cz)

Jaro/léto 2009

Kampaň pro nadcházející sezónu, která se nese ve stylu prašného divokého Západu, nafotil Daniel Riera. Na fotkách, ze kterých přímo sálá horko a dusno letních dní, figuruje britský model Sam Way a modelka Joey Kirchner. Kromě oblečení a doplňků vyrábí Pull and Bear také parfémy. Vůně Pull je k dostání jak v dámské, tak pánské variantě a je stejně jako ostatní produkty firmy určena mladým nekonformním lidem, kteří prožívají život nespoutaný konvencemi.

Móda inspirovaná duchem mládí / Profil značky Pull and Bear (http://www.luxurymag.cz)

Zdroje:

http://www.pullbear.com/ http://www.fashionfromspain.com/

Autorem článku je Zuzana V.. Článek najdete v kategorii značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu