Dana Morávková představila podzimní kolekci 1.2.3.

Dana Morávková představila podzimní kolekci 1.2.3.

20. října 2009, 1.2.3., 1-2-3, Un deux trois, Dana Morávková

Sponzorované odkazy

Známá herečka Dana Morávková představila trendy pro nastávající podzim a zimu v podání francouzské značky Un 1 Deux 2 Trois 3, jejíž je tváří. Komorní prezentace se uskutečnila v pražském butiku ve Vodičkově ulici. K vidění byly elegantní, klasické a současně mladistvě originální modely.

Celá kolekce se nese ve znamení dokonalého propojení městského „chic“ stylu a typické nedbalé pařížské elegance, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Nápadité střihy, typické pro 40. a 80. léta, upoutají vysokými, zúženými pasy, blyštivým zapínáním. To vše v oblíbené fuchsiové, purpurové nebo královské modré. Kvalitní zpracování a nevšední řešení detailů je pro tuto značku samozřejmostí. Aktivní ženy jistě potěší i nejrůznější doplňky v podobě obuvi, kabelek, bižuterie či pásků.

Oblečení pro tuto sezónu čerpá z principů proslulé „pařížské krejčoviny“, která dokáže jedinečným způsobem podtrhnout ženské linie. Jak se na prvotřídní francouzskou značku sluší, inspirací návrhářům byly vždy okouzlující Pařížanky na svých procházkách bulváry i uličkami. Výsledkem jsou hravé a zábavné, především však dokonale sladěné a padnoucí, kombinace strukturovaných kabátků s rozevlátými sukněmi, tvídů s potištěnými halenkami a plášťů empírového střihu s „malými večerními“.

V modelech aktuální kolekce 1.2.3. se podoba ženy během toulek – ať už Paříží či kterýmkoliv jiným městem, mění podle nálady a příležitosti.

Jednou ji potkáme jako „šelmu“ v botanické zahradě v šatech s leopardím vzorem, jindy v Lucemburských zahradách jako múzu umělců v pop outfitu a vzápětí se v Saint Germain promění v intelektuálku v ultraženském kostýmu inspirovaném 40. léty. Šaty září v zahradách Bagatelle, volné, vzdušné a lehké jako záchvěv úsměvu. V Les Tuileries naopak zvítězí kostým v duchu Rue Cambon. Sako v barvě camel s velkorysým límcem nebo pohodlný kabátek si oblékne na náměstí Des Battignolles. Den končí a Pařížanka zvolí rafinované šaty a elegantní plášť. Celkový dokonalý dojem pak ještě umocní geometrická pestrobarevná bižuterie a boty na klínu nebo saténové střevíčky na vysokém podpatku.

Módní značku 1.2.3. si s radostí zvykly oblékat především moderní, aktivní ženy. Nabízí totiž přesně to, co si žádá jejich životní styl – noblesní eleganci spojenou s praktičností a komfortem.

Imageovou kampaň francouzské značky 1.2.3. pro nastávající sezónu nafotila Dana Morávková se známou módní fotografkou Lucií Robinson. Herečku líčil Filip Novák, Resident Trainer značky MAC, o vlasový styling se postarala Jana Burdová, držitelka ocenění Kadeřník roku 2008 v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.

Autorem článku je Ostatní. Článek najdete v kategorii dámské oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu