Nová reklamní kampaň Louis Vuitton: L’INVITATION AU VOYAGE

Nová reklamní kampaň Louis Vuitton: L’INVITATION AU VOYAGE

18. listopad 2012, Louis Vuitton, Louis Vuitton kabelky, Louis Vuitton zavazadla

Sponzorované odkazy

‘L’invitation au voyage’, nová reklamní z dílny dua fotografů a režisérů Inez & Vinoodh, obsahuje sérií šesti fotografií a jeden film. Hrdinkou je opět žena zosobňující styl Louis Vuitton a tentokrát je hvězdou i nejslavnější muzeum světa – slavný Louvre. Louvre je také kolébkou značky – domovem císařovny Evženie, která jmenovala Louise Vuittona svým dvorním ‚baličem zavazadel‘. Nová reklamní kampaň také otevírá novou kapitolu v komunikaci značky Louis Vuitton – začátek něčeho nečekaného a dojemný příběh. Dramatické napětí a fantazie rozehrávají alegorii cesty a zvou na ni všechny, kdo chtějí vzít osud do svých rukou.

Rendez-vous
Veřejnosti představí formou jednominutové filmové reklamy hrdinka a její dobrodružná mise, která ji zavede do samého srdce Louvru. Dobrodužná chvíle střídá dobrodružnou chvíli na této cestě objevů, útěku do tajemné destinace. 12. listopadu bude na www.louisvuitton.com zpřístupněna plná verze tohoto krátkého filmu v délce 2 minut 30 vteřin. Zkrácená verze se následně dostane na plátna kin a na televizní obrazovky.

Příběh
Paříž a její záhady…. Již dlouhá století je Louvre centrem intrik, nejen bezpečným přístavem kultury a historie. Neohrožená mladá žena vchází do tohoto univerzálního chrámu a začne odvíjet klubko času. Po setkání s Monou Lisou a italskými mistry, hrdinka, vybavena klíčem, otevírá dveře k tajemství. V patách je jí však muž – zavřený déle než 150 let v legendárním kufru od Louise Vuittona. Jako červená nit probíhající časoprostorem se nad Cour Carrée vznáší balon. Neznámá krásná hrdinka opouští Louvre – má namířeno do utajené daleké destinace, kde naplní svůj osud.

Nová reklamní kampaň Louis Vuitton: L’INVITATION AU VOYAGE (http://www.luxurymag.cz)

Ikony
Žena značky Louis Vuitton nosí kabelku Speedy Monogram Empreinte. Tento model, dnes již kultovní, vznikl v roce 1926 a dnes se nabízí i v elegantní a stylové teletině s raženým vzorem Monogram – jako svědek odkazu a řemeslné tradice značky Louis Vuitton. Klíč, který má na krku, bude vyroben v sérii tisíce kusů jako šperk řady Monogram Idylle ve třech harmonicky se doplňujících tónech zlata.

Nová reklamní kampaň Louis Vuitton: L’INVITATION AU VOYAGE (http://www.luxurymag.cz)

L’invitation au voyage – The Louvre
Režie: Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin
Hrdinka: Arizona Muse
Hudba: John Murphy

Autorem článku je Ostatní. Článek najdete v kategorii kabelky a módní značky a návrháři.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu