Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss

Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss

24. září 2013, Lindex, Lindex a Mattew Williamson, Karlie Kloss, Lindex oblečení, Lindex podzim 2013

Sponzorované odkazy

Značka Lindex již “odtajnila” kampaňové fotky k dlouho očekávané kolekci, kterou vytvořil britský návrhář Matthew Williamson. Tváří kampaně se stala světová topmodelka Karlie Kloss. Jejím partnerem není na fotkách nikdo jiný než samotný tvůrce kolekce. Výsledkem jsou originální snímky, které doslova srší optimismem a pozitivní energii.

Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.cz)

Fotky vznikly v londýnském studiu pod taktovkou známého módního fotografa Gianpaola Sgury, což Matthewovi umožnilo zúčastnit se – i přes nabitý program – focení a promítnout do snímků svou vlastní vizi a nadšení pro věc. Styl kampaňových fotek skvěle koresponduje s výraznými barvami, barevnými vzory a zdobnými detaily, které jsou pro kolekci tolik typické. Návrhář tento styl zvolil zcela záměrně – barvy, zdobení a odvážné potisky totiž oblečení dodávají pozitivního ducha, radost a optimismus.

Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.cz)Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.cz)

Součástí kolekce bude také speciální tričko s potiskem z Williamsonovy dílny SHOW SOME LOVE. Symbolizuje smysl celé kampaně – podpořit dobrou věc a přispět k boji proti tak závažnému onemocnění, jakým je rakovina prsu. Celá částka z prodeje každého kusu bude věnována Alianci žen s rakovinou prsu, konkrétně projektu Bellis Young & Cancer, který soustředí pozornost na mladé pacientky s touto chorobou. Tričko bude k dispozici ve všech prodejnách Lindex a v on-line obchodě na www.lindex.com od 7. října.

Tváří kampaně kolekce Matthew Williamsona pro Lindex je Karlie Kloss (http://www.luxurymag.cz)

„Je to opravdu velmi důležitá věc. Jsem opravdu hrdý, že můžu tuto úžasnou kampaň značky Lindex podpořit a že jsem dostal příležitost přispět svou trochou do mlýna”, dodává Matthew Williamson.

Kolekce vstoupí do prodeje dne 4. října ve vybraných prodejnách Lindex a na www.lindex.cz. Deset procent z prodeje bude věnováno na podporu boje proti rakovině prsu.

Autorem článku je Beáta B.. Článek najdete v kategorii značky a značkové oblečení.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu