Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014

8. leden 2014, Louis Vuitton, Louis Vuitton kabelky, kabelky LV, kabelky Monogram, Marc Jacobs, kabelky Louis Vuitton 2014

Sponzorované odkazy

Marc Jacobs svoji poslední kolekci pro značku Louis Vuitton věnoval ženám, které ho inspirují. Reklamní kampaň pro sezonu jaro/léto 2014 navazuje na tento příběh sérií portrétů múz tohoto návrháře.

Před objektiv Stevena Meisela se postavily ženské osobnosti: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret a Edie Campbell, modelka, kterou si Marc Jacobs sám vybral, aby předvedla poslední model na jeho poslední přehlídce. Jednoduché studiové pozadí a minimalistická barevná paleta nechávají vyniknout osobnosti i sezonní variaci kultovní kabelky Noé, která se představuje pošitá peřím, křišťálovým sklem, z aligátoří kůže nebo zdobená flitry v motivu Stephena Sprouse, z měkké teletiny nebo klasického plátna Monogram s neobvyklou černou koženou obrubou.

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 (http://www.luxurymag.cz)

Poslední přehlídka z dílny Marca Jacobse přirozeně byla oslavou – a v tomto duchu se nese i reklamní kampaň Louis Vuitton, která oslavuje ženské osobnosti a skládá poctu jejich nadčasovému stylu.

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 obsahuje celkem osm celostránkových portrétů a premiérově se představí v únorovém vydání světových magazínů.

Fotograf: Steven Meisel
Vlasový styling: Guido Palau
Styling: Karl Templer
Makeup: Pat McGrath

KABELKA NN14: HVĚZDA SEZONY JARO/LÉTO 2014

Přehlídkovému molu Louis Vuitton jaro/léto 2014 dominovala v mnoha podobách jen jedna kabelka. NN14 je sezonní variací kultovní kabelky Noé, kterou navrhl již v roce 1932 Gaston-Louis Vuitton na objednávku od výrobce šampaňského, který chtěl tašku, v níž by mohl nosit bezpečně, pohodlně a stylově pět lahví ‚bublinek‘. Limitovaná edice NN14 vznikla – podle vyjádření Marca Jacobse – ‚vyčištěním‘ původního tvaru. Kabelka je menší, minimalističtější, ale stále rozpoznatelná jako ‚klasický košík‘ na šampaňské nebo jiné věci. NN14 se stává vlajkovou lodí kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2014 a po boku múz Marca Jacobse i hvězdou sezonní reklamní kampaně.

Kromě Les Extraordinaires, luxusní, extravagantně zdobné kolekce z těch nejvzácnějších materiálů – peří, křišťálu, flitrů, cvoků, aplikací z aligátoří kůže, dokládá výjimečný savoir-faire značky Louis Vuitton i několik jednodušších verzí kabelky NN14. V každém případě NN14 udává tón kolekce jaro/léto 2014. Všechny podoby NN14 mají společné detaily: ručně skládaný kožený střapec, kterým se kabelka zavírá, kožené ucho s raženým symbolem LV, typický zámeček a klíček. Uvnitř je pro ukládání zejména cennějších osobních věcí k dispozici kapsa na zip.

Partnerem Sofie Coppoly v reklamní kampani je NN14 v provedení Monogram Idole, která kombinuje plátno s lemem z černé, tmavě červené či tmavě modré teletiny. Tlumený barevný akcent propůjčuje nový rozměr vytříbenosti a luxusu kultovnímu Monogramu. Kabelka se nabízí ve dvou velikostech: malá pro nošení v ruce a na předloktí (také v nabídce jako klasický Monogram s lemováním z přírodní kůže), a velká, kterou lze také nosit přes rameno. NN14 z měkké teletiny Cuir Nuance je přímo studií minimalistické sofistikovanosti. Její elegantní tvary ještě více vyniknout v přírodním charakteru kůže. Kromě nadčasové černé varianty, kterou si pro kampaň vybrala Gisele Bündchen, se v malé verzi nabízí také v rubínové červené; velká varianta se nabízí v červené, modré a barvě přírodní kůže s ručně aplikovanou patinou, která ji činí ještě zajímavější. Řadu kabelek, které se představí v reklamní kampani, uzavírají dva modely z přehlídkového mola. NN14, která dělá společnost Edie Campbell, je z teletiny a zdobená cvoky pro poněkud ostřejší rockový výraz. Snímek s Fran Bingbing představuje variantu s motivem graffiti od Stephena Sprouse z třpytivých černých flitrů na pozadí tmavomodrého plátna Monogram.

Autorem článku je Ostatní. Článek najdete v kategorii luxusní kabelky a módní značky a návrháři.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu