Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy

Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy

2. březen 2009, Givenchy, Hubert de Givenchy, Riccardo Tisci, John Galliano, Alexander McQueen, Módní doplňky Givenchy, Dámská a pánská kolekce jaro, léto 2009, Vůně Ange Ou Démon, Very Irresistible, Pour Homme

Sponzorované odkazy

Roku 1927 se ve Francii narodil dnes tolik známý Hubert de Givenchy. Stejně jako například Ferragamo, o němž jste si mohli tak nedávno přečíst, tak i Givenchy se začal o módu zajímat opravdu brzy. Když jako desetiletý navštívil Worlds´s Fair s modely od nejznámějších francouzských módních domů, bylo rozhodnuto. Stane se módním designérem.
Pod záštitou několika zkušených a významných osobností, začal Hubert de Givenchy v Paříži v oblasti módy studovat a následovně i pracovat.
Roku 1952 se Hubertovi de Givenchy splnil jeho obrovský sen. Tohoto roku si totiž otevřel svůj vlastní módní dům, a hned jeho první kolekce zaznamenala obrovský úspěch. Neměla bych opomenout zmínit tolik známou Bettinu Graziani, modelku a současně tiskovou mluvčí společnosti Givenchy, která se zároveň stala ikonou této značky. Pro zajímavost, Hubert de Givenchy pro ni také vytvořil proslulou „Bettina blouse“.

Další zlomový okamžik pro mladého Givenchyho nastal, když se seznámil se Audrey Hepburn, která pro něj znamenala ztělesnění jeho idey o ženskosti. Další významnou osobností v Givenchyho tvorbě kolekcí, ale i v životě se stal Cristobal Balenciaga. Balenciagův vliv je pak viděn v kouzlu nespočetných Givenchyho kolekcí.

Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)

Hubert de Givenchy byl průkopníkem na mnoha místech, týkající se módy a módního stylu. Jako první prezentoval roku 1954 luxusní dámskou kolekci „ready to wear“. Jeho práce je moderní a odvážnou kombinací elegance a klasicismu. O něco málo později Givenchy také prezentoval svůj první parfém „L´Interdit“, při jehož propagaci požádal o pomoc právě Audrey Hepburn, poprvé se tak reklamy na parfémy zúčastnila herečka.

O něco později začal Givenchy navrhovat také módní kolekce pro pány, a to přesně kolekcí „Gentlemen Givenchy“.

Společnost Givenchy se poté stala součástí francouzské luxusní skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton vedle dalších prestižních značek jako Christian Dior, Louis Vuitton nebo Christian Lacrois.
Po Givenchyho odchodu do důchodu, to byl právě John Galliano a po něm pak i Alexander McQueen a Julien MacDonald, kteří se stali novými designéry módního domu Givenchy a kolekcí ready-to-wear.
Roku 2005 se návrhářem kolekcí a kreativním ředitelem společnosti Givenchy stal italský designér Riccardo Tisci.

Lesk krásných doplňků Givenchy

Střízlivost, perfekcionalismus a velký luxus jsou těmi pravými synonymy pro doplňky značky Givenchy. U mnoho z nich bylo na výrobu požito lesklého materiálu, jak i Vy sami můžete vidět.
Také v kolekcích módních doplňků bylo použito různých barev, tvarů a ozdob, tak originálních, jako je tato značka sama.
Společnost Givenchy úspěšně reprezentuje svoji jedinečnou ideu o nevídanosti a stylu, což se právě odráží i na doplňcích této značky.

Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)
Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)

Givenchy kolekce jaro/léto 2009

Dámská kolekce Givenchy pro jaro a léto 2009 je plná úžasných modelů. Mezi nejčastější prvky objevující se v této kolekci patří velká a nadzvednutá ramena, volné a geometrické střihy či vrstevnost pásů látek. Kolekce se nenese jen v černé a bílé barvě, ale i různě barevných, jemných i výrazných odstínů. Riccardo Tisci vyzdvihuje preciznost, originalitu střihu a možná jakýsi návrat do 80. let podle oněch, již zmíněných, velkých ramen, použití navlněných pásů látek i materiálu.

Pánská kolekce pro jaro a léto 2009 je, dá se říci, velice odvážná a až troufalá. Najdeme v ní ale i klasiku v podobě kombinace košil a kalhot. Zpestřením business outfitu je použití šátků a opravdu zajímavé a neobvyklé je spojení legín v délce pod kolena a kalhotových kraťas, jež tvoří opravdu mimořádně nevšední, ale obdivuhodnou kreaci. Ani značka Givenchy nezaostává za proudem a do pánských kolekcí vnesla barevný svět a nebála se při tvorbě pánských obleků použít například ostře růžovou.

Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)
Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)

Parfémy Givenchy

Vůně Ange ou Démon a Very Irresestible jsou obě květinové vůně, ale každá úplně jiná. Ange Ou Démon má příchuť po mandarinkách, šafránu a orchideji s lilií, vůně Very Irrestestible v různých odrůdách růží. Jsou stvořeny pro elegantní a výjimečnou ženu, kterou jste třeba právě Vy!

Stejně tak po příchuti mandarinek může vonět muž, a to s vůní Givenchy Pour Homme obsahující šťavnaté ovoce a exotické koření. Z pánské řady můžou pánové také vyzkoušet osvěžující toaletní vodu Very Irresistible, která je zahalí do vůně grapefruitu, rozemletých lístků máty, se základem ve dřevu lískového oříšku.

Buďte oba neodolatelní s těmito nebo mnoho dalšími vůněmi od Givenchy a doplňujte se i tóny svých parfémů.

Originální a sexy Givenchy / Profil značky Givenchy (http://www.luxurymag.cz)

„Zdroj“: www.givenchy.com, www.parfemy.cz

Autorem článku je Lenka K.. Článek najdete v kategorii módní značky a návrháři.

Staň se našim fanouškem na Facebooku - facebook.com/MilujemeModu